دو بشکه آب 20 دینار

به گزارش تاسیسات نیوز، روز هجدهم اردیبهشت 1319 یک فقره آگهی کوچک در صفحه اول روزنامه اطلاعات همه خوانندگان خود را به فکر فرو برد، زیرا تیتر بالای آگهی این بود: «با 20 دینار دو بشکه آب خواهید داشت» و در پایین آن نوشته شده بود: تلمبه الکتریکی که به مثابه لامپ الکتریک با فشار دکمه کلید به کار می‌افتد و شما با صرف 20 دینار دو بشکه خالی را پر از آب می‌کنید.





(این وسیله رفاه را) از شرکت ایران و آلمان در خیابان فردوسی خریداری کنید. در بالای این آگهی‌ها نیز از بانوان محترمی که طالب «فر» دائمی هستند خواسته شده است به آرایشگاه نوبخت، خیابان سعدی- جنب دبیرستان ایرانشهر مراجعه کنند.





بانک ملی ایران نیز با انتشار یک آگهی مزایده در همین شماره و صفحه از روزنامه اطلاعات اعلام کرده است که قصد دارد قسمتی از ابنیه قدیمی خود را که در محوطه و اراضی شعبه بانک بازار (تهران) مقابل سبزه میدان واقع است به طریق مزایده «سرپا» به فروش برساند.






همچنین وزارت پیشه و هنر در یک آگهی اعلام کرده است که برای آموزشگاه خوراک‌پزی 300 تن هنرجو با شرایط داشتن برگه پایان خدمت، کمتر از سی سال سن، نداشتن سوء پیشینه و داشتن سواد فارسی (به حد کفایت) و دارا بودن صحت مزاج و عدم ابتلا به ناخوشی‌های مسری را می‌پذیرد، علاقه‌مندان به دفتر هنرستان در خیابان رفائیل مراجعه کنند.

 

 

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;