دغدغه ملی نمایندگان مجلس

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین، مهندس عباس وثیق نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین درگفت وگو با خبرگزاری ها، ضمن اظهار تاسف از اینکه یک قانون گذار با ادبیات خاصی سازمان نظام مهندسی را مورد هجمه قراردهد درعین حال تاکید کرد: متاسفانه بی‌اطلاعی نماینده مورد نظر از وظایف وتکالیف قانونی سازمان نظام مهندسی باعث شده است که اینطورسازمان نظام مهندسی را مورد آماج حملات خود قراردهد.



وی گفت: این نمانیده مجلس تصور می کند که ناظر بیمارستانی که در زلزله کرمانشاه فرو ریخت و سبب فوت جمعی از هموطنانمان شد سازمان نظام مهندسی بوده است این درحالی است که مسئول ناظر نظام مهندسی نبوده است و اساسا ایشان قائل به تفکییک بین مسئولیت های سازمان نظام مهندسی ساختمان ونظام فنی اجرایی کشور نیست.

 

وثیق نیا تاکید کرد: نماینده مجلس درحالی سازمان نظام مهندسی را زیر سوال برده است که هنوز این سازمان درهیچ دادگاه صالحه ای محکوم نشده است و بنابراین سازمانهای نظام مهندسی استان‌ها و نیز رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی کشور جهت استیفای حقوق مهندسان حتما اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

وی تاکید کرد: جایگاه نمایندگی جایگاه ملی است و باید نمایندگان دغدغه های ملی داشته باشند وبنابراین انتظارمی روند که درجهت این مسیر گام بردارند.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین همچنین درباره موضع گیری نماینده مجلس در برابر مکالمه تلفنی یکی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و استفاده از لفظ ملعون برای سازمان نظام مهندسی گفت: به نظرمی رسد که نمایندگان مجلس باید سعه صدر بیشتری داشته باشند و این نوع موضع‌گیری نماینده مجلس در برابر آقای دکتر جهانبخش بیانگرآن است که نماینده محترم مذکور می‌بایست در اخلاق و رفتارهای خود بازنگری کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;