دست‌یابی متخصصان نیروگاه مسجدسلیمان به دانش طرح اصلاحی در مخزن روغن توربین

 در این طرح که به همت مجموعه فنی، مهندسی و تعمیر نیروگاه تهیه و اجرا شده است، به میزان هشت تا 9 بشکه روغن در ماه معادل 130 میلیون ریال صرفه‌جویی می‌شود.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان از دست‌یابی متخصصان این نیروگاه به دانش طرح اصلاحی در مخزن روغن توربین خبر داد.

 
 “سیدحمید صالحی” گفت: مخزن روغن توربین واحد شماره 5 نیروگاه مسجدسلیمان با استفاده از این طرح اصلاحی که برای نخستین‌بار در سطح نیروگاه‌های برق‌آبی کشور به‌کار برده شده است، به دست متخصصان داخلی این نیروگاه با موفقیت رفع اشکال شد.

 

وی افزود: جلوگیری از آلودگی آب و محیط زیست، جلوگیری از هدررفت منابع مالی، کاهش زمان تعمیر توربین و جلوگیری از اختلال در بهره‌برداری نرمال واحد ازجمله مزایای این طرح اصلاحی به شمار می‌آید.

 

صالحی با تاکید بر اینکه با این اقدام از هدررفت منابع جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: در این طرح که به همت مجموعه فنی، مهندسی و تعمیر نیروگاه تهیه و اجرا شده است، به میزان هشت تا 9 بشکه روغن در ماه معادل 130 میلیون ریال صرفه‌جویی می‌شود.

 

سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان اضافه کرد: برای خرید تجهیزات، مونتاژ، نصب و تنظیم دوباره مخزن روغن توربین واحد شماره 5 این نیروگاه حدود 400 میلیون ریال از محل بودجه تعمیر سالانه شرکت هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم در صورت نیاز، دانش و فناوری به‌کار رفته در این طرح را در اختیار سایر نیروگاه‌های برق‌آبی مشابه قرار دهیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;