دستگاه های تهویه مطبوع بدون کانال

دستگاه های تهویه مطبوع بدون کانال کریر

اسپلیت بدون کانالسیستم های پیشرفته بدون کانال سری Infinity کریر، طیف کاملی از دستگاه های بدون کانال با راندمان بالا، اطمینان و انعطاف پذیری زیاد برای کاربردهای خانگی و تجاری فراهم می کنند.

این سری پیشرفته ترین سیستم بدون کانال بوده و فناوری گرمایش و سرمایش عالی در مدل ها و سبک های متنوع به مصرف کننده عرضه می کند. همچنین در رتبه 30.5 SEER قرار داشته و می تواند دمای بیرونی حداکثر تا 130 درجه را خنک و منهای 22 درجه را گرم کند. همچنین در دو رنگ سفید و خاکستری موجود بوده و کنترل های Wi-Fi دارد.

علاوه بر سری های بدون کانال Infinity، کریر سیستم های Performance و Comfort موجود خود را برای مصارف تجاری سبک و خانگی به روز کرده است. سری Performance شامل دستگاه های کاستی، کانالی و کنسولی می شود.

با یک سیستم بدون کانال از کریر شما دیگر به هیچ کانالی نیاز ندارید. چه در خانه جدید چه خانه های قدیمی بدون کانال، این سیستم ها راهی موثر برای افزایش آسایش شما هستند و شما با هیچ چالشی در مورد فضا رو به رو نخواهید بود.

در انواع یک ناحیه ای، دستگاه های تهویه مطبوع بدون کانال و پمپ های حرارتی را می توان طوری نصب کرد که یک دستگاه داخلی با یک کمپرسور خارجی مرتبط باشد. کمپرسور مبرد و توان را از طریق یک لوله کوچک به دستگاه داخلی منتقل می کند.

در انواع چندناحیه ای، یک کمپرسور خارجی می تواند به 9 دستگاه داخلی وصل شود؛ هر دستگاه با یک ریموت بی سیم کنترل می شود و درنتیجه گزینه های مختلفی برای آسایش بیشتر در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید حتی پس از نصب تنها دو دستگاه داخلی (بسته به بیشترین تعداد دستگاه قابل اتصال)، در آینده دستگاه های بیشتری هم به کمپرسور خود وصل کنید.

سیستم های بدون کانال کریر از تکنولوژی مبدل فوق آرام استفاده می کنند که در سرعت های متغیر کار می کند و سبب کنترل دمای یکنواخت تر، صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی و رطوبت زدایی قوی می شود. سرعت کمپرسور به صورت خودکار تنظیم می شود و در نتیجه سیستم پیوسته با ظرفیت ماکزیمم کار نمی کند و تنها وقتی لازم باشد انرژی مصرف می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;