دایکین رکورد شکنی می کند

به گزارش تاسیسات نیوز، ساختمان جدید 417 میلیون یورویی دایکین در هوستون طبق جدول زمان تعیین شده امسال به بهره برداری می رسد. این ساختمان در حال ساخت با مساحتی بالغ بر 350000 متر مربع از سوی مجله تاسیسات ساختمان (Business Facilities) آمریکا به عنوان بزرگ ترین سازه بتونی tilt-up جهان شناخته شده است.

 

 

 

این ساختمان محل توزیع، تولید و عملیات R&D بوده و جایگزین ساختمان دایکین و گوودمن در Tennessee می شود.

 

در کل، ساختمان یک مرکز توزیع 167000 متر مربعی، فضای تولید 158000 مترمربعی (به اضافه یک نیم طبقه 18000 مترمربعی)، 21500 متر مربع فضای آزمایشگاه و 18800 متر مربع فضای اداری را تلفیق می کند. در حدود 2 کیلومتر مربع سایت پارکینگی با گنجایش 5000 خودرو خواهد داشت. پیش بینی می شود 4600 شغل جدید به صورت مستقیم و 11000 شغل غیرمستقیم ایجاد شود.

 

 

 

قبل از بازگشایی، سازمان توسعه اقتصادی – مشارکت هوستون – از سوی مجله تاسیسات ساختمان برنده جایزه طلا در رقابت سال توسعه اقتصادی به خاطر آوردن دایکین به هوستون شده است. این پروژه رکورد کارخانه 500 میلیون دلاری مونتاژ ولوو در کارولینای جنوبی را شکست.

 

 

گفته می شود محل کمپ جدید دایکین پیروز رقابت بین چندین محل در جنوب شرقی ایالات متحده و ساحل خلیج باشد.

 

بزرگ ترین ساختمان tilt-wall

 

ساختمان جدید بزرگ ترین ساختمان صنعتی tilt-wall در جهان است که که تنها واحد مونتاژ هواپیمای بوئینگ در واشنگتن بعد از آن قرار دارد. tilt-up شکلی از سازه است که در آن دیوار به صورت افقی روی زمین مجاور محل دایمی پیش ساخته شده و بعد در محل عمودی سوار می شود.

 

 

پیش بینی می شود حدود 275000 متر مکعب بتون همراه با حدود 6000 تن فولاد در ساختمان آن استفاده شود.
ساختمان شامل یک سیستم مدیریت انرژی – بام سفید درخشان برای انعکاس گرمای تگزاس و روشنایی LED- می شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;