خطر سقوط بیل مكانیكی در محل گودبرداری

به گزارش تاسیسات نیوز، یک دستگاه بیل مكانیكی شنی به هنگام کار در محل گودبرداری به حالت نیمه واژگون درآمده و در آستانه سقوط به عمق 6 متری محل گودبرداری قرار گرفت.

 

 

 

این حادثه ساعت 10:47 دقیقه به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 29 و جرثقیل یک صد تنی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به پاسداران سروستان هشتم رهسپار شدند.

 

 

 

محمد پناهی معاون منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: یك دستگاه بیل مكانیكی در کنار محل گودبرداری در حین کار و خاکبرداری به دلیل بی احتیاطی ناگهان قسمت عقب این دستگاه به صورت معلق مانده و قسمت جلو و بوم آن درانتهای محل گودبرداری قرار گرفت.

 

 

 

وی با اشاره به این که هرلحظه احتمال داشت بیل مکانیکی به طور کامل به عمق 5 متری محل گودبرداری سقوط کند، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و ایمن سازی آن، به وسیله دو دستگاه جرثقیل دستی(تیفور)و همچنین دو دستگاه جرثقیل سنگین، این وسیله را به حالت برگرداندند.

 

 

 

معاون منطقه 2 عملیات با اعلام این که علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراین حادثه به راننده بیل مکانیکی هیچ صدمه ای نرسید.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;