خانه بی کران + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، یک شرکت هلندی از یک مفهوم جالب برای خانه های تفریحی با نام عصر بی نهایت پرده برداری کرده است. این خانه بی کران شامل یک سازه بتونی با پنجره های بسیار بزرگ و یک بام که تماماً از یک استخر نامحدود تشکیل شده می باشد.

 

 

 

این خانه در یک منطقه روستایی در شمال نروژ ساخته شده و مساحتی بالغ بر 100 متر مربع دارد. داخل این خانه شامل یک محوطه استراحت با یک کتابخانه می شود که یک اجاق کوچک دارد. طرح همچنین جایی برای آشپزخانه و اتاق غذاخوری ترکیبی با واحدهای مینی مالیستی خیالی و یک تخت خواب در نظر دارد.

 

 

 

حمام یک پلکان چرخشی دارد که به بام/استخر می رسد و با سکوی بتونی تلفیق می شود. این طرح کمی راحت تر از پلکان بیرونی مرسوم به نظر می رسد؛ چون ساکنین در این صورت می توانند به حمام برسند، از پلکان به شنا برسند و سپس به سرعت اگر هوا سرد باشد به داخل بر می گردند.

 

 

 

خود استخر بی کران گرم می شود و در دو محل تقسیم می شود: یکی برای شنا و بخش کوچک تر برای استراحت. ایده این است که شما آرام و شناور باشید و در عین حال از صحنه هیجان انگیز حتی چراغ های شمالی در شرایط درست که جذاب تر به نظر می رسد لذت ببرند.

 

 

 

کاخ بی کران که در منطقه ای دوردست واقع شده با چشم اندازهای شمالی سرسبز احاطه شده است و مصالح خام حس ارتباط با چشم انداز اطراف ایجاد می کند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;