حضور 441 شرکت داخلی و خارجی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌ا‌لمللی صنعت برق با حضور 441 شرکت داخلی و خارجی هفته آینده به‌مدت چهار روز در تهران برگزار خواهد شد.

“هوشنگ فلاحتیان” در نشست با خبرنگاران، با اعلام برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از 17 تا 20 آبان‌ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، اظهار داشت: فضای حاکم بر کسب‌وکار شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کرده که میزان استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی از نمایشگاه امسال کم‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: همگام با این استقبال در نمایشگاه چهاردهم، فضای فیزیکی اختصاص یافته به نمایشگاه نیز افزایش قابل‌توجهی یافته است.

معاون وزیر نیرو با اشاره به حضور پررنگ شرکت‌های خارجی در نمایشگاه امسال، تصریح کرد: 98 شرکت خارجی و 343 شرکت داخلی در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت که از میان شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه، 48 شرکت به‌صورت مستقیم برای حضور ثبت‌نام کرده‌اند و سایر شرکت‌ها نیز در قالب نمایندگی‌های فعال در نمایشگاه حضور می‌یابند.

وی درمورد استفاده از توان مخترعان و مبتکران داخلی در صنعت برق نیز گفت: در نمایشگاه امسال فضای مناسبی برای این قشر درنظر گرفته شده است، به‌گونه‌ای که این افراد بتوانند دستاوردهای دانش‌بنیان خودشان را در نمایشگاه عرضه کنند و با تعامل بخش صنعت و تولید با این مبتکران، زمینه تولید انبوه و رشد و شکوفایی صنعت برق کشور فراهم شود.

وی درباره آیین گشایش نمایشگاه صنعت برق کشور، گفت: نمایندگان کشورهایی همچون عراق و امارات متحده عربی از میهمانان ویژه این نمایشگاه هستند و همچنین شماری از سفرای حاضر در ایران برای مراسم گشایش دعوت شده‌اند.

فلاحتیان از برگزاری چهار نشست تخصصی در حاشیه نمایشگاه خبر داد و افزود: این چهار نشست با سرفصل‌هایی همچون چالش‌ها و فرصت‌های حمایت از ساخت داخل در صنعت برق، توسعه صادرات صنعت برق، کاهش تلفات و فرصت‌های کسب‌وکار در صنعت برق و نشست فرصت‌ها و چالش‌های بازار برق عراق برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: شرایطی فراهم شود که در قالب این نشست‌ها، دستاوردهای جدیدی برای بهبود فضای کسب‌وکار در کشور فراهم شود.

پایان پیام /.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;