جمعیت پرند 10 برابر ظرفیت آبی است

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، ظرفیت جمعیت پذیری شهر پرند 85 هزار نفر بوده که در حال حاضر به یک شهر 850 هزار نفری تبدیل شده است. به همین دلیل تامین آب این شهر به دغدغه این روزهای وزارت نیرو تبدیل شده است.





مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن اعلام این مطلب به ایسنا گفته است: وضعیت پرند به نسبت پردیس بهتر است اما نمی توان گفت که در این شهر هیچ مشکلی در خصوص تامین آب وجود ندارد.





حمیدرضا جانباز این را هم گفت که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است واحدهایی که در شهر پرند آماده هستند به سرعت انشعاب آب آنها واگذار شود.





در پردیس هم ظاهرا اوضاع آب چندان مناسب نیست؛ چرا که بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی، “پردیس برای 50 هزار نفر آب دارد”. با این وجود افق جمعیتی این شهر 530 هزار نفر است که یکی از علتهای اصلی آن اضافه شدن جمعیت مسکن مهر به این شهر عنوان شده است؛ تا جایی که هم اکنون ساخت و ساز مسکن مهر در این شهر تقریبا تمام شده اما مشکل مورد تایید نبودن آب واحدهای پردیس از افتتاح آن جلوگیری می کند.





بعد از اینکه محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از وزارت نیرو بابت وقفه در تامین آب شهر جدید پردیس گلایه کرد و گفت که شرکت عمران 700 میلیارد تومان بیش از تعهداتش برای نصب انشعابات پردیس پرداخت کرده است، نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در اجرای زیرساخت‌های بخش آب، برق و فاضلاب مسکن مهر ابراز امیدواری کرد تا دو سه ماه آینده مشکل تامین آب پردیس حل شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;