جلوگیری از ریزش آوار ساختمانی در خیابان پیروزی

به گزارش تاسیسات نیوز، ریزش ناگهانی سقف منزل قدیمی در خیابان پیروزی با حضور به موقع آتش نشانان به خیر گذشت.

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی اطلاع رسانی ریزش سقف یک خانه قدیمی در خیابان پیروزی، خیابان درودیان، سه راه فلاح، آتش نشانان ایستگاه 117 به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

 

 

محمد تیمور خانی مدیر منطقه 8 عملیات كه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل اعلام شده یک منزل مسکونی قدیمی دو طبقه به مساحت 200 متر مربع و خالی از سکنه دیده می شد که قسمتی از سقف طبقه دوم این ملك فرو ریخته و آوار آن به داخل حیاط ملک مجاور ریخته و تمام ساختمان نیز در حال ریزش بود.

 

 

 

 

وی ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ پس از كشیدن نوار احتیاط اقدام به ایمن سازی و جلوگیری از تردد خودروها و هدایت عابرین از محل حادثه كردند و ضمن درخواست حضور عوامل برق، گاز وآب و همچنین عوامل انتظامی مشغول قطع برق و گاز این ملك شدند.

 

 

 

 

مدیرمنطقه 8 عملیات تاکید کرد: پس از حضور عوامل امدادی و جمع آوری تمام انشعابات مربوطه با درخواست بیل مكانیكی و عوامل راهور منطقه با مسدود كردن مسیر خیابان برقراری ایمنی كامل از سوی آتش نشانان ملك فرسوده كاملا تخریب شد.

 

 

 

 

وی گفت:پس از تخریب كامل ساختمان توسط بیل مكانیكی و اطمینان از ایمنی كامل، آتش نشانان پس از 6 ساعت به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;