جلسه هماهنگی بین روسای گروهها و کمیسون های نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی نظام مهندسی، مظروح مطالب عنوان شده در این نشست به شرح زیر می باشد.

در ابتدای جلسه مهندس سنایی مشاور رییس سازمان پیرامون روند تشکیل جلسات گروهها و کمیسیون های دردوره پنجم وششم شورای مرکزی وفق ماده 16قانون ونظامنامه مصوب نظام مهندسی ساختمان توضیح داد.

سپس مهندس عامری نایب رییس اول شورای مرکزی بیان نمود جلسات 31نفره محل تجمیع ایده هاست واز آنجاییکه عموم کسانی که معرفی شده اند اعضای هیات مدیره استانها هستند محور کار همکاری استانها برای حمایت از تصمیماتی است که درشورای مرکزی گرفته میشود.

مهندس اسماعیلی رییس گروه تخصصی معماری اعلام داشت باید دستور جلسات برای کلیه گروهها و کمیسیون های شورای مرکزی باشرح خدمات مشخص تعیین شود.

مهندس بیات ماکو رییس کمسیون نظام فنی و اجرایی از تشکیل جلسات بصورت هفتگی ومستمرخبر داد و اینکه یک هفته تشکیل جلسه بشکل حضوری و یک هفته از طریق ویدیو کنفرانس می باشد.

مهندس رمضانی که به نیابت از مهندس رییسی رییس گروه تخصصی عمران حضور داشت در مورد تشکیل جلسات گروه عمران توضیح داد.

دکتر شیران رییس گروه تخصصی ترافیک هدف تشکیل جلسات 30نفره را بررسی موضوعات صنفی و فنی دانست و افزودباید نظر استانها گرفته و با کاهش هزینه و زمانبندی مناسب به خروجی مفید رسید.

مهندس علی نیا رییس گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی پیشنهاد اضافه نمودن اعضا رزرو در هر گروه و کمسیون را دادکه در صورت غیبت اعضای اصلی جلسات از حدنصاب خارج نشود.

مهندس یزدانی رییس گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی افزود : شرح وظایف کمسیو نها بایدمشخص شود و شرح وظایف گروهها بازنگری گرددتا وظایف گروهها و کمسیونها از یکدیگر مجزا شود و ضمنا با دبیرخانه های خط مشی تداخل نداشته باشد همچنین کنترل افراد هماهنگ کننده افزایش یافته و کمیته های کار تعریف شود و ارتباط بین کمیته های کاری . گروهها وکمسیونها دیده شودوبرگزاری جلسات استانی به گروهها و کمسیونها واگذار شده تا با هماهنگی با هیات مدیره استان تشکیل و ترجیحا هیات رییسه استان در جلسات افتتاحیه حضور یابند.

مهندس قربانی رییس کمسیون بانک و بیمه شورای مرکزی پیشنهاد کرد درسال 3جلسه استانی برگزار شودکه از طریق این جلسه یا هیات رییسه شورای مرکزی ابلاغ گردد و  شرح وظایف کمسیون بانک و بیمه که تازه تاسیس میباشد به کمسیون ابلاغ شود.

مهندس پارسافر رییس کمسیون اموزش خواست تا خروجی جلسات به نحوی باشد که کالای امن به بهره بردار ارایه دهیم و اعلام کرد : در گروه اموزش راهکارها و شرح وظایفی تدوین شده که قابل استفاده کل سازمان است وپیشنهاد تهیه بانک اطلاعاتی را داد.

دکتر بدیعی عضو هیات رییسه شورای مرکزی و رییس اجرای خط مشی افزود : بهترین افراد شما هستید که در رابطه با استانها باید فعالیت نمایید و باید استانهایی که دبیرخانه اجلاس در انها تشکیل نشده است برای برگزاری جلسات ساماندهی شوند ایشان در مورد وظایف شورای مرکزی و گروههای تصمیم ساز به گفتگو پرداخت.

پایان خبر

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;