جلسه‌ای برای پیش نویس لایحه

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی قم پیرو پیشنهاد رییس سازمان در اختتامیه همایش اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان مبنی بر آمادگی استان جهت برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در خصوص پیش نویس لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه کنترل ساختمان با حضور اعضای سازمان و موافقت معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با پیشنهاد مطرح شده، مکاتبه و پیگیری لازم در این زمینه انجام پذیرفت و پس از هماهنگی های انجام شده، اولین جلسه پرسش و پاسخ عمومی با حضور اعضای سازمان با موضوع پیش نویس آیین نامه کنترل ساختمان با حضور مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی روز یکشنبه 15 بهمن ماه 96 در دوبخش ارائه گزارش آسیب شناسی وزارت و طرح پیشنهادی و پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.


از این رو، با توجه به فرصت محدود زمان جلسه و ذکر این نکته که به نحوی برنامه ریزی گردیده تا حداقل 4 ساعت زمان مفید برنامه درنظر گرفته شود؛ اعضای محترم که علاقمند به شرکت در این برنامه می باشند، می توانند تا ساعت 23 دوشنبه 9 بهمن با ارسال عدد 15 به همراه نام و نام خانوادگی، به سامانه پیامک سازمان، شماره 3000722711 جهت حضور در جلسه ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از ثبت نام و تعیین محل قطعی برگزاری بر اساس تعداد ثبت نام کنندگان، در خصوص جزئیات برنامه اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین به منظور استفاده مناسب از فرصت فراهم آمده و افزایش بهره وری جلسه پرسش و پاسخ و به منظور دسته بندی سوالات مورد نظر، اعضای محترم می توانند سوالات خود را در ذیل همین مطلب درج تا پس از جمع بندی، به نحو مناسب در جلسه مطرح و پاسخ توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازی ارائه گردد. ارسال سوالات به منزله عدم امکان طرح سوال شفاهی نبوده و نحوه ثبت نام بابت طرح سوالات شفاهی پس از تعیین آمار و مکان برگزاری جلسه اطلاع رسانی خواهد شد.



ویرایش سوم مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان با موضوع “الزامات عمومی ساختمان”



به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب 1374، بدینوسیله ویرایش سوم مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان با موضوع “الزامات عمومی ساختمان” که مراحل تهیه ،تدوین و تصویب را در وزارت راه و شهرسازی گذرانده جهت اجرا از تاریخ 96/11/1در کل کشور، ابلاغ می گردد.


زمان انقضای ویرایش سال 1392 مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، دو سال بعد از تاریخ این ابلاغ خواهد بود و بنابراین از تاریخ 96/11/1 لغایت دو سال بعد از تاریخ این ابلاغ، استفاده از هرکدام از دو ویرایش فوق الذکر مجاز شمرده خواهد شد.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;