تولید موفق سه گرید تخصصی در پلی‌پروپیلن جم

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت پلی‌پروپیلن جم با تکیه بر مهارت و دانش فنی بومی خود موفق به توسعه و تولید سه گرید جدید از خانواده کوپلیمرها برای اولین بار در کشور شد.





گرید موسوم به «‌EPX-3130UV Jampilen» که یک کوپلیمر «ابَر ‌ضربه‌پذیر» است برای تولید سپر خودرو و سایر قطعات که نیاز به ضربه‌پذیری بالا دارد استفاده می‌شود که گامی به سمت خود‌کفایی در صنعت خودرو‌ کشور بوده و سالانه از واردات گرید‌های معادل و خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند.





این گرید با خواص جریان‌پذیری، نوری و ظاهری ارتقا یافته، برای کاربرد ظروف شفاف تزریقی و بطری‌های تزریقی دمشی طراحی شده و نیاز مشتریانی را که جریان‌پذیری بالای مواد تزریقی برای کاهش زمان سیکل قالب‌گیری تزریقی برای آنها مهم است برطرف می‌کند.





گرید Jampilen EPX-548T با جریان‌پذیری بسیار بالا برای کاربردهای ظروف دیواره نازک (TWIM/ IML) به‌خصوص برای کاربردهای دمای منفی برای مشتریان توسعه یافته است.





مصرف‌کنندگان این گرید می‌توانند کاهش 20 درصدی در فشار تزریق و زمان تزریق و افزایش 20 درصدی در میزان تولید را تجربه کنند. کاهش مصرف انرژی از دیگر مزایای استفاده از این گرید نسبت به گرید‌های متداول در بازار کشور است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;