تولید آب شیرین از محل بازیافت حرارت اتلافی نیروگاه ها

مپنا یکی از پروژه های بسیار مهم خود را تولید آب شیرین از محل بازیافت حرارت قرار داده و این امر در کنار همه آثار مطلوبی که دارد، تاثیرات زیست محیطی مطلوب هم به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز عباس علی آبادی در حاشیه مراسم بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از صنایع مپنا در جمع خبرنگاران افزود: مپنا یکی از پروژه های بسیار مهم خود را تولید آب شیرین از محل بازیافت حرارت قرار داده و این امر در کنار همه آثار مطلوبی که دارد، تاثیرات زیست محیطی مطلوب هم به همراه خواهد داشت.

 

مدیرعامل مپنا ادامه داد: طی این پروژه، حرارت اتلافی نیروگاه ها طی مراحلی به تولید آب شیرین منجر می شود و این پروژه اهمیت فراوانی در سطح کشور دارد.

 

وی گفت: مپنا تلاش می کند تا پروژه های مربوطه این شرکت به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز منجر شود و تبدیل واحدهای گازی سیکل ترکیبی، نمونه ای از این پروژه ها است.

 

مدیرعامل مپنا افزود: توربین 25 مگاواتی، توربینهای بادی و نیروگاه خورشیدی از دیگر پروژه ها است که فعالیتهای مپنا در این راستا ادامه دارد.

 

علی آبادی ادامه داد: برای ساخت نیروگاه خورشیدی برنامه ریزی انجام شده و در این خصوص اطلاع رسانی می شود که امیدواریم کار در این خصوص به زودی آغاز شود.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;