تهویه صنعتی در چین

به گزارش تاسیسات نیوز، یازدهمین کنفرانس بین المللی تهویه صنعتی (تهویه 2015) 26 تا 28 اکتبر 2015 در شانگهای چین برگزار شد.




این کنفرانس از سوی دانشگاه تانگ جی و با همکاری VTT (مرکز تحقیقات فنی فنلاند) و دانشگاه سینگ ها سازماندهی شد. بیش از 210 شرکت کننده از 15 کشور و منطقه مختلف در این رویداد شرکت کردند. در مجموع 125 مقاله در جلسات این کنفرانس ارایه شد.

 

 

در مراسم افتتاحیه، از استاد Goodfellow به خاطر خدمات 30 ساله برای جامعه تهویه صنعتی قدردانی شد. همچنین رئیس اتحادیه گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع اروپا از استاد وی ژو و ژو ژانگ از CCHVAC به خاطر خدمات مستمر برای مشارکت بین این اتحادیه و CCHVAC تقدیر شد.

 

 

همچنین از استاد کارل کابل ، رئیس Rehva – برای ارایه سخنرانی با عنوان تهویه برای IEQ بهتر در ساختمان های زیروانرژی دعوت به عمل آمد.

 

 

در زمان برگزاری کنفرانس، کارگاه SCANVAC با این عنوان برگزار شد: روش های پیشرفته توزیع جریان هوا برای کاهش قرارگرفتن در معرض الودگی داخلی. چهار سخنرانی نیز توسط پیتر نیلسون از دانشگاه آلبورگ، آرسن ملیکوف از DTU، ریستو کاسونن از دانشگاه آلتو و گوان گی از NTNU ارایه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;