تفاهم نامه نظام مهندسی درحوزه هوش مصنوعی

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با معاونت علمی ریاست جمهوری در حوزه هوش مصنوعی تفاهم نامه ای را امضاء کردند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در زمینه بهره‌گیری از هوش مصنوعی در صنعت ساختمان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی، موضوع این تفاهم‌نامه تدوین نقشه راه بهره‌مندی از هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با توجه به نقش و جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط، با اولویت استفاده از هوش مصنوعی در طراحی معماری در نظر گرفته شده است.
براساس این تفاهم نامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری  و مشخصا ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک این معاونت در ارایه مشاوره و تدوین نقشه راه بهره‌مندی از هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با توجه به نقش و جایگاه سازمان، طراحی یا معرفی دوره‌های آموزشی هوش مصنوعی با محتوای متناسب برای طراحی معماری، ارائه یا معرفی ابزارها و منابع آموزشی هوش مصنوعی مناسب برای طراحی معماری، نظارت بر کیفیت آموزش و فهرست دوره‌های آموزشی هوش مصنوعی و کمک در ارتقاء دوره‌های آموزشی با سازمان همکاری خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;