کشف ۳۶ هزار کولر قاچاق

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف ۳۶ هزار و ۵۱۲ کولر قاچاق و جریمه‌ای به مبلغ یک هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال خبر داد
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، سید یاسر رایگانی اظهار کرد: با توجه به گزارش نیروی انتظامی درباره کشف ۳۶ هزار و ۵۱۲ کولر قاچاق از انبار یک شرکت و ارائه گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، شعبه نهم اداره تعزیرات اهواز وارد رسیدگی شد.
وی گفت: این شعبه پس از اخذ دفاعیات متهمان و استعلامات لازم اقدام به صدور رای کرد و علاوه بر ضبط کالای مکشوفه این شرکت را به مبلغ یک هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممانعت از فعالیت شرکت به مدت دو سال محکوم کرد.
رایگانی افزود: متهمان به این رای اعتراض کردند، اما این رای در شعبه تجدید نظر هم تایید شد و هم اکنون رای در مرحله اجراست.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این پرونده سومین پرونده مهم قاچاق از ابتدای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر کشور است.
رایگانی همچنین به تخلف یک شرکت خصوصی در اصفهان اشاره کرد و افزود: پرونده یک فقره تخلف اعتبار ارزی مدیر عامل یک شرکت خصوصی با شکایت مدیریت شعب یکی از بانک‌های استان در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی شد و شعبه مذکور متهم پرونده را به دلیل ایفا نکردن تعهدات ارزی به استرداد عین ارز موضوع اعتبار به مبلغ ۹۱۶ هزار و ۳۶۰ یورو معادل بیش از ۴۳ میلیارد ریال بر اساس نرخ روز ارز در حق بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی شرکت به مدت یکسال محکوم کرد.
منبع ایمنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;