تعرفه خدمات نظام مهندسی شهرستان پارسیان بسیار بالا و غیر منطقی است

نظام مهندسی

رئیس شورای شهر پارسیان گفت: تعرفه خدمات نظام مهندسی شهرستان پارسیان بسیار بالا و غیر منطقی است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نارضایتی متقاضیان ساخت واحدهای مسکونی از هزینه بالای حق الزحمه خدمات طراحی و نظارت (تعرفه خدمات نظام مهندسی) بابت ساخت و ساز که از سوی نمایندگی نظام مهندسی این شهرستان اخذ می شود، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جوانان در ابتدای تشکیل خانواده نیاز به ایجاد سرپناه و تهیه مسکن دارند و علاوه بر ساخت و ساز با هزینه های بسیار سنگین روبرو هستند این امر موجب دلسردی و نگرانی جوانان به ازدواج می شود.

 

رئیس شورای شهر پارسیان گفت: ترس از هزینه‌های بالای زندگی یکی از مسائلی است که جوانان به‌عنوان مانع ازدواج می بینند و در عقب‌نشینی آنان نسبت به ازدواج تأثیر گذاشته است.

 

وی بر همکاری همه نهادها برای فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: یک نهاد و یک بخش به تنها نمی تواند همه شرایط را فراهم کند و مشارکت همه دستگاه ها برای فرهنگ سازی در این زمینه نیاز است.

 

بدیعی در ادامه به هزینه های بالای ساخت و ساز که باعث بی رغبتی و عدم تسهیل در ازدواج جوانان خواهد شد اشاره کرد و گفت:به منظور تشویق و رغبت جوانان به ازدواج باید هزینه های ساخت و ساز و همچنین هزینه های خدمات نظام مهندسی تجدید نظر صورت گیرد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;