تست رایگان وسایل گرمایشی از سوی‌آتش‌نشانان

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح سالم بودن و ایمنی وسایل گرمایشی و بخاری در فصل سرد و نیمه دوم سال به‌صورت رایگان گفت: اگر شهروندان نیاز داشتندکه آتش‌نشانان از محل مسکونی یا اداری‌شان بازدید و ایمنی وسایل گرمایشی را کنترل کنند، با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.





سعيد شريف‌زاده با اشاره به اينكه طرح جامعه ايمن با كارگروه مبارزه با «مرگ خاموش» چندي پيش به مرحله اجرا درآمد، گفت: اين طرح با همكاري برخي از توليدكننده‌ها كه نمايندگان اين افراد در شهر هستند، انجام شد كه اگر شهروندان نياز داشتند تا آتش‌نشانان از محل مسكوني يا اداري‌شان بازديد و ايمني وسايل گرمايشي را كنترل كنند،





با سامانه 125تماس گرفته و نسبت به رفع مشكل خود اقدام كنند. وي با بيان اينكه در اين طرح سالم بودن و ايمني وسايل گرمايشي و بخاري در فصل سرد و نيمه دوم سال به‌صورت رايگان در دستور كار قرار گرفته است، تأكيد كرد: البته هرساله نيز اگر شهروندي دچار مشكلي درخصوص مسائل ايمني بود با سازمان آتش‌نشاني تماس مي‌گرفت.





داشتن سرگيجه يا سردرد به‌دليل استفاده از وسايل گرمايشي و دودكش سرد، نشان‌دهنده نشت گاز منو‌كسيدكربن در محل است. به گفته مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران بايد تست‌هاي لازم براي نصب دودكش، كلاهك و همچنين استاندارد و سالم بودن دستگاه‌هاي حرارتي انجام شود تا شهروندان دچار حادثه نشوند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;