ترویج مقررات ملی ساختمان با تکیه بر ظرفیت‎های رسانه‎ای

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: برای ترویج مقررات ملی ساختمان از ظرفیت رسانه‎های جمعی بهره‎برداری می‎شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  احد محمدی  در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان ترویج مقررات ملی ساختمان در میان متخصصین و عامه مردم است.

 

وی به اقدامات انجام شده در این راستا اشاره کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در راستای ترویج مقررات ملی ساختمان از ظرفیت رسانه‎های استان بهره لازم را خواهد برد.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به رایزنی با مسئولین صدا و سیما مرکز زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ترویج مقررات ملی ساختمان رایزنی‎هایی با مسئولین صدا و سیمای مرکز زنجان صورت گرفته است.

 

وی استفاده از ظرفیت فرهنگی صدا وسیمای مرکز زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت برای افزایش فرهنگ ساخت و ساز در سطح جامعه بهره لازم برده شود.

 

محمدی به افزایش ظرفیت‏های سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی استان زنجان در راستای اهداف عالی خود افزایش ظرفیت رسانه‎ای را در دستور کار خود قرار داده است.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان پیاده‎سازی ایده‎های نو در رسانه‎های در اختیار سازمان نظام مهندسی را یادآور شد و تاکید کرد: از همه ظرفیت‌های رسانه‎ای سازمان در جهت اعتلای جامعه مهندسی استان بهره خواهیم برد.

 

وی توجه به آموزش‎های ترویجی در سازمان نظام مهندسی ساختمان را مهم دانست و یادآور شد: در راستای افزایش برنامه‎های آموزشی و ترویجی برنامه‎ریزی‎های مناسبی در حال انجام است.

 

محمدی به اقدامات انجام شده در صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در راستای اجرایی کردن شناسنامه فنی و ملکی ساختمان جزو استان‎های پیشرو محسوب می‎شود.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان فعالیت واحد نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی را یادآور شد و تاکید کرد: این واحد در سازمان نظام مهندسی زنجان یک واحد کاملاً فعال و پویا است.

 

وی به برگزیده شدن ریاست سازمان نظام مهندسی استان زنجان جهت انتخاب اعضای اصلی و علی‎البدل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور اشاره کرد و گفت: ریاست سازمان نظام مهندسی استان زنجان جزء 64 نفر برگزیده در انتخابات ششمین دوره شورای مرکزی قرار گرفته است.

 

محمدی از معرفی این 64 نفر برگزیده به وزیر راه و شهرسازی خبر داد و تاکید کرد: این 64 نفر جهت انتخاب 32 نفر اعضای منتخب شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور هستند که 25 نفر آن به عنوان نفر اصلی و 7 نفر نیز علی‎البدل خواهند بود.

پایان پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;