تخلیه ساختمان در حال ریزش

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، تعدادی از شهروندان شب گذشته سراسیمه در تماس با سامانه 125 از ترک برداشتن دیوارهای واحد های مسکونی خود در مجاور محل گودبرداری شده درخیابان 17 شهریور، خیابان قیام خبردادند که بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 99 راهی محل حادثه شدند.

 

 

 

 

به گفته امیر خمسه حسن زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی، پس از بررسی محل مشخص شد به علت گودبرداری نا ایمن در مجاورت این دو ساختمان مسکونی، ترک ها و شکاف هایی در سقف ها و دیوارهای این ساختمان ها ایجاد شده بود.

 

 

 

 

وی اضافه کرد: آتش نشانان با توجه به سست شدن پی ساختمان و احتمال خطر ریزش این ساختمان ها، همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی، همه ساکنان را از داخل ساختمان خارج و همچنین با جستجو در هر دو ساختمان مسکونی، از نبود افراد در داخل واحد ها اطمینان حاصل کردند.

 

 

 

 

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به حضور عوامل شهرداری منطقه ودادن تذکرات ایمنی به ساکنین و همچنین تاًکید بر عدم ورود ساکنان و افراد به داخل ساختمان به خاطر احتمال فرو ریختن ساختمان ها، خاطر نشان کرد: خوشبختانه اطلاع به موقع شهروندان و تلاش آتش نشانان موجب شد از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری شود.

 

 

 

 

گفتنی است در بازدیدهای قبلی آتش نشانان از ساختمان های مذکور، به علت گوبرداری غیر اصولی و نا ایمن بودن ساختمان های اطراف محل گودبرداری دستور تخلیه ساکنان هر دو ساختمان صادر شده بود.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;