تجهیزات جدید، دنیا را تامین میکنند

به گزارش تاسیسات نیوز، در زیر دو محصول جدید از کنترلرهای تجهیزات را می بینیم که به صورت هوشمندانه و مدرن روانه بازار شده اند تا خواسته های مشتریان را تامین کنند.


JENEsysONE


کنترلر تجهیزات JENEsysONE یک کنترلر فشرده قابل برنامه ریزی است که کنترل یکپارچه، نظارت، بارگیری داده ها، هشدار و زمان بندی را با خدمات شبکه و اتصال به اینترنت تلفیق می کند.


کنترلر تجهیزات JENEsysONE برای کنترل، دستور و تلفیق داده ها برای تجهیزات HVAC، روشنایی و اندازه گیری خدمات شهری با شمارش پایه 34 نقطه ای I/O شامل 16 ورودی کامل، 8 خروجی آنالوگ و 10 خروجی دیجیتال استفاده می شود.

کنترلر JENEsysONE بخشی از مجموعه فناوری اتوماسیون اینترنتی برند JENEsys و وسیله ای برای نسخه های تلفیقی برای اتوماسیون ساختمان، مدیریت انرژی، امنیتی، کنترل تجهیزات و کاربردهای خاص می باشد.


کنترلرهای JENEsysONE قابل برنامه ریزی بوده و قابلیت کار به صورت واحدهای خوداتکا یا به صورت وسایل یکپارچه برای سیستم های درجه بالاتر را دارند و اجازه ارتباط متقابل با استفاده از پروتوکل های ارتباط اختیاری مثل BACnet، LonWorks، Modbus، Obix یا Niagara Fox را می دهند.


JENEsysONE™ JO-PC3-MC


JENEsysONE JO-PC3-MC یک محصول خوشه ای شامل یک کنترلر JO-PC3-MC (JENE-PC3000e) و یک مدول JO-34 (JM34-160810) I/O با یک شمارش نقطه پایه 34 نقطه ای i/o و یک ورودی برق 24Vac/dc برای کل واحد می باشد که این بسته را برای کاربردهای کنترل تجهیزات ایده آل می سازد.


با اضافه کردن یک یا دو مدول JO-16 (JM16-080404) I/O، شماره نقطه I/O را می توان از 34 نقطه به 50 یا 60 نقطه افزایش داد.

علاوه بر کنترل محلی، گواهی JO-PC3-MC اجازه تلفیق تا 5 وسیله از راه دور از طریق پروتوکل های ارتباطی LonWorks, BACnet یا Modbus را می دهد.

در کل، JO-PC3-MCمی تواند تا 150 نقطه را ادغام کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;