تجهیزات آبی متحول شده است

مدیر پشتیبانی فنی یک شرکت تولیدی تجهیزات صنعت آب گفت: کشور امروز به لحاظ تولید انواع تجهیزات صنعت آب به خصوص لوله،شیر آلات،اتصالات،پمپ ها و موارد مشابه دیگر نسبت به گذشته از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.
به گزارش تاسیسات نیوز، حسین یارقلی افزود: خوشبختانه تولید کنندگان تجهیزات صنعت آب کشور با توجه به تولید مواد پتروشیمی مرغوب در داخل به عنوان مواد اولیه و همینطور به مدد نیروی انسانی کار آمد و مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا قدم های بلندی در راستای تولید انواع اتصالات و دیگر تجهیزات جانبی آبرسانی در کشور برداشته اند.
وی هچنین اظهارداشت: بخش عمده ای از تحولات مرتبط با صنعت تجهیزات آب و فاضلاب در ایران به دوران پس از انقلاب مربوط می شود.
مدیر پشتیبانی فنی یک شرکت تولیدی تجهیزات صنعت آب گفت: خوشبختانه در دوران مزبور صنایع مختلفی در زمینه تولید لوله، شیرآلات، اتصالات و انواع پمپ های مورد نیاز برای صنعت آب و فاضلاب در کشور راه اندازی و تحولات جدی در این عرصه تجربه شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: متاسفانه میزان آب تولیدی در طبیعت به دلیل کاهش نزولات جوی کم وبیش ثابت مانده ولی در برابر تقاضا برای آب با توجه به ازیاد جمعیت هر روز نسبت به گذشته بیشتر می شود که چنین وضعیتی می تواند برای جامعه ایجاد بحران کند.
یارقلی در ادامه افزود: برای خروج از این بحران همه اعم از دولت، مردم و تولید کنندگان باید پای کار باشند.
وی اظهارداشت: صنعتگران داخلی با تولید تجهیزات مبتنی بر فناورهای روز دنیا می توانند در مصرف بهینه و جلوگیری از اتلاف آب در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و خانگی نقش بسیار پررنگی ایفا کنند.
مدیر پشتیبانی فنی یک شرکت تولیدی تجهیزات صنعت آب گفت: برای مثال در حال حاضر بیشترین اتلاف منابع آبی در کشور مربوط به بخش کشاورزی است بنابراین اگر صرفه جویی قابل قبولی به مدد تجهیزات مدرن مبتنی بر فناورهای روز دنیا مانند کنتورهای هوشمند در این بخش صوت گیرد مملکت به راحتی می تواند از بحران کم آبی عبور کند.
وی در آخر افزود: برای مقابله با کم آبی تولیدکنندگان تجهیزات صنعت آب نقش مهمی دارند بنابراین برای ایفای خدمات موثر در این حوزه باید شرایط تولید خود را متناسب با شرایط روز دنیا تغییر دهند.
منبع فصل تجارت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;