تایید استاندارد آسانسور با حساسیت ویژه

مدیرکل استاندارد قم گفت: به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی، تایید امنیت و ایمنی آسانسور در این استان پس از بررسی‌های کارشناسی با حساسیت ویژه و دقت بسیار زیادی انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مجید آوری فرد با بیان مطلب فوق اضافه کرد:‌ اداره کل استاندارد استان در تایید امنیت آسانسور های فعال در قم از هیچ خط قرمزی نخواهد گذشت و کارشناسان در این موضوع با دقت و حساسیت بسیاری تمام موارد مورد نیاز را بررسی می‌کنند تا شهروندان در هنگام استفاده از آسانسورهای دارای علامت استاندارد،‌ امنیت خاطر داشته باشند.
وی افزود: اداره کل استاندارد، حمایت از چرخه کار و تولید استان را وظیفه خود می‌داند، اما در این راه برای حفظ سلامت مردم در تایید استانداردها به‌خصوص در موضوع ایمنی آسانسورها،‌ از ملاک‌ های تعیین‌شده صرف‌ نظر نخواهد کرد.
وی ادامه داد: به دلیل گسترش بلندمرتبه‌سازی در قم و افزایش استفاده از آسانسور در این شهر،‌ رعایت استاندارد های تعیین‌شده برای این وسیله توسط شرکت‌ های فعال در این صنعت و توجه مالکان مجتمع‌های مسکونی به این موضوع، بسیار اهمیت دارد.
آوری فرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ اداره کل استان بر اساس خواست مردم،‌ حساسیت و دقت خود را در خصوص تایید استاندارد کالا و خدمات ارائه‌ شده در قم افزایش داده است و این روند در همه بخش‌ها دنبال خواهد شد.
وی بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا با کنترل مستمر و همراهی فعالان اقتصادی، چتر استاندارد در همه بخش‌ های تولیدی استان فراگیر و همه کالاها در قم بر اساس ضوابط استاندارد تولید شود.
مدیر کل استاندارد قم ادامه داد: مردم در این رابطه نقش مهم و اساسی را بر عهده‌دارند و می‌توانند هرگونه شکایت و دیدگاه خود در خصوص مباحث مرتبط با حوزه استاندارد استان را به سامانه ۱۵۱۷ گزارش کنند.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;