تامین انرژی با خیابان هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، این سنگفرش‌ها از طریق گام‌های عابران پیاده الکتریسیته تولید می‌کنند و عابران پیاده با استفاده از اپلیکیشن گوشی همراه خود میزان الکتریسیته تولیدی قدم‌های خود را دریافت خواهند کرد.




این سنگفرش Pavegen در 107 فوت مربع در Bird Street قرار دارد و نیروی قدم‌های عابران را به الکتریسیته تبدیل کرده و نیروی مورد نیاز روشنایی خیابان وصدای پرندگان از این طریق تامین می‌شود.

 

 

 

انتقال‌دهنده کم انرژی بلوتوث قسمتی از این سیستم بوده که کاربران از طریق اپلیکیشن با آن مرتبط می‌شوند. با این روش انرژی الکتریکی پاک با استفاده از نیروی انسانی تولید می‌شود.

 

 

 

مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: با نصب این سیستم در واشنگتن دی سی و مراکز پر رفت و آمد چون هیترو کیفیت این سیستم مشخص خواهد شد.




از دیگر موارد مورد توجه در این خیابان نیمکت‌های Airlabs است که دی‌اکسید نیتروژن را جذب و هوای پاک ایجاد می‌کند. با این نوآوری‌ها این خیابان به فضای شهری پاک تبدیل می‌شود.

 

 

 

مدیر حمل و نقل لندن اظهار کرد: این خیابان نمونه‌ای برای دیگر خیابان‌ها بوده و امیدواریم با این ابتکارات خیابان‌های شهر به محیطی پاک و عاری از هوای آلوده تبدیل شوند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;