تاسیسات در سال 2015

 

پیشگویی های تاسیسات در سال 2015 !

به گزارش تاسیسات نیوز :این مقاله همزمان با برگزاری نمایشگاه تاسیسات شیکاگو 2015 و در محل بر گزاری این نمایشگاه  تنظیم گشته . اعضای این نمایشگاه اعم از بزرگان صنعت تاسیسات امریکا طی یک کنفرانس با تبیین قوانین جدید در این حوضه پیشگویی هایی از احوال این صنعت در سال 2015 را نیز ارائه نمودند .

مهم ترین و اولین پیشگویی به شرح زیر است : صنعت تاسیسات به میزان قابل توجهی تحت تاثیر آیین نامه های دولتی قرار خواهد گرفت .

درست است که هر ساله به دلیل تغییرات و اضافه شدن میزان این آیین نامه ها تغییرات در حوضه تاسیسات وجود دارد ولی این گونه شواهد نشان می دهند به دلیل کنگره ها ی برگزار شده توسط مدیران  میزان این تغییرات و تحولات در این سال بی سابقه خواهد بود و نظرات ایشان به زودی در دستور کار قرار خواهند گرفت .

به نقل از افراد حاظر در این صنعت ، دپارتمان انرژی امریکا در سال 2015 ، 18 دستورالعمل جدید را تنظیم کرده اند که به طور مستقیم روی صنعت تاسیسات اثر خواهند گذاشت . از این 18 دستور العمل تنها 5 مورد از آنها پس از خروج اعضا از جلسه بیان گردیده اند و این بدین معناست که 15 مورد دیگر در طول 2 سال آینده به تدریج وارد عمل میگردند ، که این میزان نسبتا بالایی خواهد بود .

بد نیست این مطلب را اشاره کنیم که منازل امروزه 30% بزرگتر از 20 سال گذشته شده اند . ولی میزان مصرف انرژی در آنها ثابت مانده که این خود بسیار جالب توجه است .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;