بیمه‌ی تکمیلی درمان سال 1395

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پیرو برگزاری مناقصه‌ی بیمه‌ی تکمیلی درمان و بررسی‌های فنی و کارشناسی انجام شده، شرکت بیمه‌ی سینا با در نظر گرفتن کیفیت و شرایط ارائه‌ی خدمات پیشنهادی و همچنین پایین‌تر بودن قیمت نسیت به سایر رقبا، به عنوان ارائه دهنده‌ی خدمات پوشش بیمه‌ی تکمیلی برای سال 1395(دوره 1394/10/06 لغایت 1395/1006) انتخاب شد. اطلاعات تکمیلی و تفصیلی متعاقبا به اطلاع اعضای محترم سازمان خواهد رسید.

 

 

در ادامه توجه اعضای محترم سازمان را به چند نکته‌ی مهم جلب می‌نماید:

 

– ثبت‌نام برای بیمه‌ی تکمیلی درمان تا تاریخ 1394/11/05 صورت خواهد گرفت.

 

 

– معاونت توسعه سرمایه‌ی مهندسی به منظور رفاه حال اعضای محترم در تلاش برای ایجاد سیستم ثبت‌نام بیمه به صورت غیر حضوری است که ظرف چند روز آینده به اطلاع می‌رسد. اعضای محترمی که به دلایلی تمایل به ثبت‌نام فوری و به صورت حضوری دارند، می‌توانند در ساعات اداری به دفتر بیمه‌ی سینا مستقر در محل سازمان(طبقه‌ی منفی 2) مراجعه نمایند.

 

 

– هزینه‌ی بیمه‌ی تکمیلی درمان مشابه سال قبل و پوشش‌های بیمه‌ای اندکی بهتر از سال قبل است که جزییات آن متعاقبا به اطلاع اعضای گرامی خواهد رسید.

 

 

– پوشش هزینه‌های درمان برای تمام ثبت‌نام کنندگان از تاریخ 1394/10/06 خواهد بود.

 

 

– با توجه به تعداد بیمه‌گزاران محترم عضو سازمان نظام مهندسی، در این قرارداد دوره‌ی انتظار در نظر گرفته نخواهد شد.

 

 

– خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با سازمان خودداری نموده و منتظر اطلاعیه‌ی بعدی امور رفاهی که ظرف چند روز آینده منتشر می‌شود باشيد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;