بهره برداری از سامانه آب شیرین کن

به گزارش تاسیسات نیوز، سامانه آب شیرین کن اشتهارد با حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و استاندار البرز به بهره برداری رسید.

 

 

 

استاندار البرز در آیین افتتاح طرح آبرسانی شیرین به شهر اشتهارد، گفت: آب مایه حیات است و همه چیز با آب زنده می شود، هر جا آب وجود داشته آبادانی هم ایجاد می شود بنابراین باید قدردان نعمت آب باشیم.

 

 

 

سید حمید طهائی ،با تاکید بر لزوم بازنگری بر اجرای طرح های فضای سبز افزود: میلیون ها و میلیاردها متر مکعب آب از دریاها گذر می کند تا به همه برسد بنابراین در شیوه استفاده باید با تدبیر عمل کرد.

 

 

 

وی ادامه داد : دستاوردهای این خدمات سبب استقرار جمعیت بیشتر، جذب گردشگر و عمران و آبادانی و رونق و توسعه بیشتر خواهد شد.

 

 

 

طهائی با اشاره به کاسته شدن مشکلات از بود آغاز بکار دولت تدبیر و امید، گفت: دولت تدبیر و امید وظیفه خدمت داشته است و ظرف مدت کوتاهی خدمات آب،گاز،راه را ارائه کرده است.

 

 

 

اجرای خط انتقال آب چاه ها تا آب شیرین کن 4/7 کیلومتر،خط انتقال پساب حاصله6 کیلومتر،ظرفیت آب شیرین کن 5000 متر مکعب در شبانه روز می باشد.

 

 

 

مبلغ سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای این طرح 62 میلیارد ریال و هزینه اجرای خط انتقال،چاه ها و مخزن 5000 متر مکعبی نیز 70 میلیارد ریال اعلام شد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;