برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه 94

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، پس از دعوت از اعضای سازمان و برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت اول و به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان نوبت اول و دعوت هیات مدیره سازمان از اعضا به منظور شرکت در نوبت دوم این مجمع، مجمع نوبت دوم با حضور 513 تن از اعضای محترم سازمان در محل سالن همایش های موسسه تحقیقات و تهیه نهال و بذر برگزار و تمامی بند های دستور جلسه از جمله تراز مالی سال 93، بودجه سال 94 و بودجه پیشنهادی هیات مدیره دوره سوم برای سال 95 با رای اکثریت حاضران به تصویب رسید.

 

 

 

در این مجمع همچنین با توجه به تعیین آخرین مبلغ حق ورودیه و عضویت اعضای حقیقی و حقوقی در سال 93، این مبالغ با احتساب 15 درصد افزایش به ازای هرسال ( 94 و 95 ) مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

 

 

در ابتدای مجمع که پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، ریاست سازمان ضمن دعوت از مسن ترین و جوان ترین عضو حاضر در مجمع برای تصدی مسوولیت ریاست و منشی هیات رییسه سنی دعوت به عمل آورد و سپس با رای گیری دو ناظر هیات رییسه سنی، نیز انتخاب شدند.

 

 

در ادامه با دعوت رییس سنی مجمع، به ترتیب از داوطلبان ریاست، منشی و ناظران ، ترکیب هیات رییسه اصلی مجمع مشخص و مجمع وارد دستور کار اصلی خود شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;