برگزاری مانور امداد و نجات حوادث چاه

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، مانورهای امداد و نجات در چاه با حضور آتش نشانان و نجاتگران در منطقه 3 عملیات این سازمان به منظور آمادگی هر چه بیشتر تمامی نیروهای عملیات این منطقه آغاز شد.




در نخستین مرحله از این مانورها، آتش نشانان ایستگاه 57 و گروه امداد و نجات 10 به طور مشترک دست به اجرای مانور زدند و عملیات امداد رسانی در حوادث چاه را تمرین کردند.

 

 

 

فرشاد نعیمی نیا رئیس ایستگاه 57 که بر نحوه اجرای مانور نظارت داشت، در این باره گفت: در این مانور که در چاه آموزشی داخل محوطه ایستگاه 57 به اجرا درآمد، آتش نشانان و نجاتگران، عملیات در حوادث چاه و نجات مصدوم را به صورت تئوری و عملی تمرین کردند.

 

 

 

وی اضافه کرد: با توجه به بافت محدوده منطقه سه عملیات و وقوع حوادث متعدد چاه در این محدوده، ضروری است به منظور آمادگی کامل آتش نشانان در امدادرسانی به شهروندان درحوادث چاه، این گونه مانورها به طور منظم برگزار شود.

 

 

 

نعیمی نیا خاطرنشان کرد: این سلسله مانورها با اجرای تمرین های عملیاتی دو گروه از آتش نشانان و نجاتگران روز گذشته آغاز شد که با برنامه ریزی انجام شده هر یک از ایستگاه های این منطقه به اتفاق گروه امداد و نجات، در این تمرینات شرکت خواهند کرد.

 

 

 

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: دراین مانورها نیروهای شرکت کننده علاوه بر استفاده از تاکتیک ها و ابزارهای جدید، از تجربیات یکدیگر نیز برای اجرای هر چه بهتر آن بهره خواهند برد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;