برگزاری دومین نشست مشترک

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز،دومین نشست مشترک گروههای تخصصی تاسیسات مکانیکی استان تهران و البرز ، در محل سالن جلسات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.

 

 

به دنبال برگزاری اولین نشست تبادل تجربیات گروههای تخصصی تاسیسات مکانیکی استان های تهران و البرز، در دومین نشست اعضای گروه تخصصی البرز، میهمان همکارانشان در استان تهران بودند.




در این نشست که پیرو پیشنهاد دکتر مجربی کرمانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز مبنی بر تشکیل کارگروههای مشترک دواستان و استانهای همجوار و برای توسعه تجارب و دست یافته های دو استان و به دنبال آن استقبال مهندس بیطرف ،ریاست سازمان تهران و با حضور مهندس اویسی و مهندس شیفته از اعضای هیات مدیره و گروه تخصصی تاسیسات مکانیکی سازمان البرز، دکتر شیرازپور عضو گروه تخصصی و مشاور سازمان و مهندس محمدرضا قاسمی نماینده کارگروههای تخصصی از البرز و مهندس بیطرف ریاست سازمان، دکتر مومنی مقدم نایب رییس، آقایان مهندس کرمی عضو هیات مدیره و رییس گروه تخصصی ، دکتر عابدی ترکی ، مهندس حاجی زاده و مهندس اکبری راد عضو هیات مدیره ، مهندس رادفرما عضوگروه تخصصی و مهندس سلطان تبار و مهندس سیاح نژاد از کارگروه انرژی تهران برگزار شد، مهندس بیطرف در سخنانی ضمن استقبال از تشکیل کارگروههای مشترک استانی و منطقه ای برای تبالدل تجربیات ، حمایت خود را از ارتباط هرچه بیشتر بین گروههای تخصصی دو استان و کارگروههای مربوطه اعلام نمود.



مهندس کرمی ریاست گروه تخصصی تاسیسات مکانیکی تهران نیز در رابطه با فعالیت های انجام شده در استان تهران توضیحات مختصری ارایه کرد.

 

 

در ادامه مهندس رادفرما با تشریح ویژگی های نرم افزار جامع نظارت گاز استان تهران افزود: این نرم افزار از ابتدای راه اندازی تاکنون نزدیک به 60 ویرایش داشته است تا حداکثر خواسته ها را جوابگو باشد.

 

 

در ادامه مهندس سلطان تبار از اعضای کارگروه انرژی نظام مهندسی تهران به تبیین اقدامات این کارگروه در شش زیر گروه


1 – مدیریت و هوشمندسازی ساختمان


2- ممیزی انرژی


3- برچسب انرژی


4- ساختمان سبز


5- مبحث 19


6- موتور خانه و m&v



پرداخت و خواستار ارتباط دو استان به منظور کسب نتایج بهتر و ارایه به سایر استانهای کشور شد.

 

همچنین کارگروه مواد و مصالح تاسیسات و آبفا ، به تشریح تلاش های این کارگروه به منظور تعیین روش های شناخت مصالح اصلی و تقلبی پرداخت.

 

 

به دنبال این توضیحات مهندس اویسی خزانه دار ضمن تشکر از دعوت انجام شده، بر ایجاد و تقویت کارگروههای مشترک بر پایه دانش و تخصص تاکید کرد و برای بالا بردن ظرفیت های دو استان تاکید کرد.

 

 

جب تکمیل و تسریع در وی با اشاره به حوزه های فعالیت گروههای تخصصی دو استان، هم افزایی تجربیات را موجب تسریع در کسب نتایج قابل ارایه به دیگر استانهای کشور دانست.

 

 

مهندس شیفته نیز در سخنانی با اشاره به کارآمدی بانک اطلاعاتی گاز استان تهران بر لزوم بستر سازی برای مشارکت دو استان به منظور ساماندهی اصولی بخش نظارت گاز تاکید کرد.

 

 

وی همچنین اظهار داشت به دلیل پیوند های موجود بین دو استان ، علی رغم استقلال دو سازمان ، پتانسیل های همکاری فراوانی وجود دارد.

 

 

در ادامه آقای دکتر شیراز پور توضیحاتی در خصوص گروه تخصصی تاسیسات مکانیکی استان البرز و کارگروههای تخصصی شکل گرفته در استان ارایه کرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه های منطقه ای و ارتباط مداوم زمینه عملیاتی شدن طرح ها و ایده های مختلف تسریع شود.

 

 

در پایان جلسه مقرر گردید با هماهنگی های انجام شده در دو استان، بسترهای لازم برای برگزاری جلسات مستمر کارشناسی و تخصصی فرام گردد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;