بروز آتش سوزی در ساختمان اداری

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی در یک ساختمان اداری شش طبقه، با تلاش همه جانبه نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.


طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان اداری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 18 و 40 به همراه گروه امداد و نجات 14 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15:43 روز 8 فروردین، خود را به خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از میدان ولی عصر(عج) رساندند.


علیرضا جبارزاده معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی که از همان لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، گفت: در طبقه ششم یک ساختمان اداری شش طبقه، آتش سوزی رخ داده و دود بسیار غلیظی از پنجره های طبقه ششم خارج می شد.


وی در ادامه گفت: کانون آتش سوزی در قسمت آبدارخانه طبقه ششم بود و شعله های آتش به سالن مجاور(با مساحت تقریبی 70 مترمربع) که تعدادی میز و صندلی در آن وجود داشت، سرایت کرده بود، همچنین تلاش نگهبانان برای مهار آتش سوزی بی نتیجه مانده بود.


معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: در هنگام بروز آتش سوزی، ساعت کاری به پایان رسیده بود و کارکنان در داخل ساختمان حضور نداشتند که آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، به وسیله لوله های آبرسانی مشغول مهار آتش سوزی شدند.


جبارزاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.


گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;