برطرف شدن مشکل آب شهر پول

به گزارش تاسیسات نیوز، کمبود آب شرب در شهر پول خصوصا با آغاز فصل گرما همواره یکی از نگرانی های بزرگ مردم و مسئولان شهر پول بود و این شهر به عنوان مرکز بخش کجور با وجود داشتن دو دهنه چاه فعال در دو نقطه از منطقه از کمبود آب آشامیدنی رنج می برد، اما با واگذاری مدیریت آب به آب و فاضلاب شهری، در حال حاضر مشکل برطرف شده است.

 

 

 

 

سید عطا فاضل، رییس شورای شهر پول در جلسه هفتگی اعضای این شورا با اشاره به رفع مشکل آب گفت: طی جلسات متعددی که با مدیریت آب و فاضلاب شهری نوشهر صورت گرفت ،قرار بر این شد همه مشترکین آب شهر پول که بیش از هزار نفر هستند تحویل این شرکت شود تا بتوانند با کنتور گذاری و پرداخت قبض و نیز افزایش ظرفیت دو منبع آب مشکل را برطرف کنند.





وی افزود: در زمان تحویل مدیریت آب شهر که پیش از این به عهده شهرداری و شورا بود، حدود ۶۰۰ کنتور وجود داشت و ۶۰۰ مشترک نیز هنوز اقدام به بستن کنتور نکرده بودند که طی این مدت در حال انجام است.





فاضل با اشاره به رضایت مردم از رفع مشکل آب، اظهار کرد: پیش از واگذاری مدیریت آب به اداره آب و فاضلاب شهری، هیچ کدام از شهروندان آب بها پرداخت نمی کردند اما در حال حاضر با توجه به کنتوری که نصب شده است موظف به پرداخت آب بها هستند، در نتیجه ناچار به صرفه جویی در مصرف آب نیز هستند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;