برج‌های انرژی پایدار در آلمان

به گزارش تاسیسات نیوز، گروه معماری LAVA نمادی از انرژی پایدار در هایدلبرگ آلمان ارائه کرده است. این برج بلندترین ساختمان هایدلبرگ بوده و نمادی از تغییر در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر است.




طراحی جدید جایگزین مخزن گاز موجود خواهد شد و برج جدید با نمای چند لایه پویا ساخته شده از “حلقه‌های انرژی” برای مشاهده عموم در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر ساخته می‌شود.




این مرکز ذخیره‌سازی 56 متری دارای ظرفیت 19هزار و 500 متر مکعبی و پارک 10 هزار متر مربعی خواهد بود که تا اواسط سال 2019 تکمیل خواهد شد و از انرژی خورشيدی و بادی نیز برای گرمایش آب و فروش انرژی گرمایی استفاده خواهد کرد.




تابیاس والیسر مدیر شرکت LAVAاظهار کرد: طرح جدید جایگزین نماد انرژی در دهه 1950 خواهد بود و هندسه این مخزن با نمونه سابق تفاوت چندانی ندارد و فقط مخزن سنگین صنعتی بزرگ به یک شی پویا تبدیل شده است.





این برج بازسازی شده با نمای چند لایه‌ای و پله مارپیچی در اطراف مخزن موجب تفکیک لایه داخلی و پنل‌های پشم شیشه شده و شبکه کابلی بین اتصالات حلقوی نمای خارجی آن را ایجاد کرده است. حدود 11 هزار صفحه از جنس فولاد ضد زنگ نیز به شکل الماس تعداد خانوارهایی که با شبکه برق تامین می‌شوند را نمایش می‌دهد که نقش پوششی ساختار برج را دارد و تا 45 درجه به طور افقی در باد چرخش دارد.




در شب پوشش داخلی برج با چراغ‌های LED آبی، سبز و سفید روشن می‌شود که حاکی از پر شدن یا تخلیه مخزن ذخیره سازی آب است.از دیگر ویژگی‌های این برج عمومی دو آسانسور و فضاهای مربوط به سقف و تراس‌هایی با چشم‌انداز خاص است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;