بحران جدی آب به ایرانشهر رسید

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: بحران کمبود آب آشامیدنی در برخی روستاها به ویژه بخش بمپور جدی است و باید تمامی دستگاه های دست اندرکار و مردم برای رفع این مشکل و صرفه جویی اقدام کنند.

 

 

 

 

 

نبی بخش داوودی در نخستین نشست ستاد بحران آب با حضور مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی سیستان و بلوچستان در فرمانداری ایرانشهر افزود: ایرانشهر یکی از گرمترین مناطق سیستان و بلوچستان است به همین سبب نباید مردم با مشکل کمبود آب آشامیدنی بهداشتی رو به رو شوند زیرا احتمال گسترش بیماری های واگیردار در این قبیل مناطق زیاد است.

 

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی مجتمع شرق و غرب بمپور با 65 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون افزون بر 300 میلیارد ریال هزینه در بر داشته که انتظار می رود هر چه سریعتر این پروژه بزرگ به بهره برداری برسد.

 

 

 

 

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه این پروژه آبرسانی برای افق 100 هزار نفر تعریف شده است، گفت: امسال برای ادامه این طرح 35 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

داوودی اظهار داشت: با تکمیل این پروژه مشکل آب آشامیدنی 40 روستا برطرف می شود.

 

 

 

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در زمینه تامین آب آشامیدنی روستاهای فاقد آب با تانکر سیار و نصب تانکر ثابت در روستاها، تسریع در اجرای پروژه آب رسانی به روستاهای بمپور، اصلاح شبکه های آب و در مدار قرار دادن 10 حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی مورد تاکید قرار گرفت.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;