ایجاد دو پژوهشکده جدید در دانشگاه صنعتی اصفهان

با اعلام موافقت اصولی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پژوهشکده‌های حمل و نقل و برق و الکترونیک هوانوردی (اویونیک) در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس خواهد شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز دکتر منوچهر حیدرپور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبربه ایسنا گفت: پژوهشکده حمل و نقل دانشگاه صنعتی اصفهان شامل سه گروه پژوهشی است که گروه پژوهشی زیرساخت‌های حمل و نقل وگروه پژوهشی وسایل حمل و نقل دارای موافقت قطعی و گروه پژوهشی برنامه‌ریزی سامانه‌های حمل ونقل، موافقت اصولی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را کسب کرده است.

 

وی به ایجاد پژوهشکده برق والکترونیک هوانوردی (اویونیک) برای نخستین بار درکشور اشاره کرد و افزود: با اخذ موافقت اصولی از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، این پژوهشکده با سه گروه پژوهشی سامانه‌ها و آزمون‌گرها، تلفیق و یکپارچه‌سازی و شبیه‌ساز و صلاحیت پرواز در این دانشگاه در حال احداث است.

 

شایان ذکر است: با ایجاد این دو پژوهشکده، دانشگاه صنعتی اصفهان از هشت پژوهشکده شامل پژوهشکده های فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم و فناوری زیردریا، فولاد، آب و فاضلاب، نانو فناوری و مواد پیشرفته، زیست فناوری و مهندسی زیستی و پژوهشکده های تازه تأسیس حمل و نقل و برق و الکترونیک هوانوردی (اویونیک) برخوردار خواهد شد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;