اپتیمایزرهای آب سرد

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت کریر از این پس یک اپتیمایزر سیستم آب سرد را همراه سیستم کنترل ChillerVu خود ارایه می کند.

 

 

 

گفته می شود اپتیمایزر جدید راندمان کنترل را ورای دستگاه چیلر گسترش می دهد و کارایی کل یس اب سرد از جمله دستگاه های هواساز، فن کویل ها و سایر تجهیزات توزیع آب سرد را بهبود می بخشد. براساس آزمایشات میدانی و آزمایشگاهی، کریر اعلام کرده است افزودن اپتیمایزر به یک سیستم اب سرد ساختمان می تواند منجر به صرفه جویی 3 تا 15 درصدی در مصرف انرژی در مقایسه با سیستم های بدون این سامانه شود.

 

 

اپتیمایزر جدید شامل یک کنترلر i-Vu، یک الگوریتم کنترل و یک داشبورد انرژِ برای سیستم اتوماسیون ساختمان i-Vu می شود که به مدیران ساختمان اجازه کنترل و آنالیز عملکرد انرژی سیستمشان در زمان واقعی را می دهد. این اپتیمایزر بعد از نصب، هوشمندانه نقاط تنظیم شده دمای آب سرد چیلر و آب رفت کندانسور را کنترل می کند تا در عین تامین آسایش مناسب برای ساکنین، مصرف انرژی مناسبی فراهم کند.

 

 

 

اپتیمایزر جدید، جدیدترین محصول خط تولید چیلر شرکت کریر است و گفته می شود به صورت بدون درز با کنترل ها و تجهیزات موجود از هر برندی ارتباط می گیرد. این سامانه همچنین می تواند روی دستگاه های با اندازه های مختلف و حداکثر با 8 چیلر استفاده شود و می تواند طوری چیده شود که بسته به نیاز ساختمان می تواند تنها بخش آب سرد، تنها بخش آب کندانسور یا هر دو را بهینه کند. به علاوه، الگوریتم خودآموز با تغییرات در شرایط زیست محیطی یا عملکرد تجهیزات سازگار می شوند که به بهینه سازی صرفه جویی های انرژی و آسایش ساکنین در پروفایل های زیست محیطی و تجهیزات مختلف کمک می کند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;