اولین پیام صادر شد

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در زیر اولین پیام مهندس بیطرف بعد از انتخاب وی بعنوان ریاست سازمان نظام مهندسی را می خوانیم.



بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران


سلام علیکم

 

اکنون که با مشارکت شما مهندسین فرهیخته، فرایند برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به پایان رسیده و با انتخاب اعضاء هیأت رئیسه توسط هیأت مدیره محترم، ارکان اصلی سازمان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است، لازم میدانم مراتب سپاسگزاری و قدرشناسی خود را از حسن اعتماد تمامی مهندسین شرکت کننده در انتخابات و همچنین اعضاء محترم هیأت مدیره ابراز نمایم.

 

بدیهی است که میثاق ناگسستنی هیأت مدیره و هیأت رئیسه منتخب با شما مهندسین گرانقدر، در درجه نخست اجرای قانون و مقررات نظام مهندسی، ساماندهی امور و ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران متناسب با شأن مهندسین، هماهنگی با سیاستهای کلان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و وزارت محترم راه و شهرسازی، برقراری تعامل سازنده با مدیریت شهری و سایر نهادهای ذیربط در راستای اعتلای مهندسی و ارتقای کیفیت ساخت و سازها و دفاع از حقوق شهروندی و بهره برداران نهایی می باشد و در این راه، بعد از اتکال به خداوند متعال، نیازمند همکاری و یاری شما مهندسین خواهیم بود.

 

 

هیأت رئیسه سازمان در اولین گام های خود، پس از ساماندهی فعالیت های جاری، تلاش خواهد کرد مقدمات برگزاری مجامع عمومی آتی در خصوص بررسی بودجه های پیشنهادی سال های 1394 و همچنین 1395سازمان را فراهم سازد تا با استفاده حد اکثری از نظرات شما بزرگواران، مسیر بهبود و پیشرفت امور مهندسی را دنبال کند.

 

 

بی شک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران میتواند با دریافت نقطه نظرات عالمانه مهندسان، امکان مشارکت شما فرهیختگان را در فعالیتهای سازمان بويژه امور مرتبط با مهندسان فراهم نماید.

 

روابط عمومی سازمان مسیرهای ارتباطی متعددی را برای دریافت نقطه نظرات، نقدها و پیشنهادهای شما و ارائه جمع بندی های آنها به هیأت رئیسه سازمان، در نظر گرفته است تا با استفاده از نظرات کارشناسانه شما عزیزان، ما را در مسیر پیش رویمان یاری نماید.

 

 

در پایان برای تمامی مهندسین و همچنین سایر فعالان والامقام صنعت ساختمان کشور آرزوی سربلندی روزافزون داشته و برای هم میهنان ایران اسلامی مان توفیق الهی خواستارم.


حبیب الله بیطرف


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان تهران






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;