اهدای جایزه دادمان + تصاویر

 

به گزارش تاسیسات نیوز، اولین همایش تقدیر از چهره های ماندگار وزارت راه و شهرسازی (جایزه دادمان) با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، مرکز متخصصین راه و شهرسازی ایران، شورای مرکزی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و همچنین جمعی از مدیران و فعالان عرصه راه و شهرسازی چهارشنبه 18 اسفندماه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، دبیر شورای سیاست گذاری جایزه دادمان در این مراسم گفت:یکی از بهترین راه‌های حفظ بزرگان و اندیشمندان حوزه راه و شهرسازی در تمامی دوره ها، ارج نهادن به عملکرد و تجلیل از آثار آنان است. به همین منظور مراسم بزرگداشت و انتخاب برترین های این حوزه در سرتاسر دنیا برگزار می شود.

 

 

 

 

دكتر علي نبي زاده افزود: از سوی دیگر صنعت ساختمان به عنوان صنعت اول کشور مطرح است و به شکل گسترده ای با مباحث حاکمیتی در هم تنیده به طوری که امروز این صنعت را نمی توان از حوزه انرژی، اقتصاد، مدیریت زندگی اجتماعی و مسائل مربوط به محیط زیست جدا دانست.

 

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از برترین های این حوزه نیازمند مشارکت تمامی نهادهای مشترک الهدف و فعال در این حوزه از قبیل دانشگاه ها، وزارتخانه راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و … است.

 

 

عضو هیئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران در خصوص اهداف برگزاری این همایش نیز گفت: هدف اصلی جایزه دادمان ایجاد روحیه نو آورانه و توسعه خلاقیت در فعالیت های راه و شهرسازی است که از طریق ایجاد فضاهای رقابتی قدم در این راه گذاشته است.

 

 

 

وی همچنین از برگزاری جایزه دادمان در سال های آینده و انتخاب برترین های حوزه راه و شهرسازی از قبیل کارآفرین برتر، سرمایه گذار برتر، انتقال تکنولوژی و فناوری برتر، پروژه برتر، شرکت برتر و دوستدار محیط زیست برتر خبر داد.

 

 

 

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از همسر شهید رحمان دادمان، به امیر مهدیانی فرمانده عملیات آتش نشانی به پاس تلاش بی دریغ آتش‌نشانان کشور و گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تندیس دادمان اهدا شد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;