اهداف سازمان نظام مهندسی چیست؟

به گزارش تاسیسات نیوز، دومین کنفرانس بین ‏المللی«نقش مهندسی مکانیک درساخت ‏وسازشهری» با همکاری مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان کشورو سازمان نظام مهندسی استان تهران به عنوان دبیرخانه دائمی کنفرانس، 5 و6 تیر1397 درمرکز همایش‏ های بین ‏المللی پژوهشگاه صنعت نفت در تهران برگزار شد. «فرج الله رجبی»،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هدف از تشکیل این کنفرانس را ارتقاء کیفیت سطح آموزش، ارتقاءدانش فنی صاحبان حرفه، تبادل اطلاعات در داخل کشور و در سطح بین ‏الملل و بالاخره جلب مشارکت حرفه‏ ای مهندسان، صاحبان حرفه و صنوف ساختمانی در تهیه و اجرای طرح‏ های توسعه و آبادانی کشور خواند.


وی در این کنفرانس اظهارکرد: اهداف سازمان نظام مهندسی کشور،معطوف به آموزش و خدمات است؛ بر همین اساس، پیش از این در سازمان نظام مهندسی تهران با موضوع مدیریت، انرژی، سازه و معماری، کنفرانس ‏ها و نشست‏‏ ها و همچنین کارگاهیآموزشی برای اعضا و با دعوت از گروه متخصصان آلمانی برگزار شده و می‏ شود.


این نشانمی‏دهد سازمان نظام مهندسی توانسته با توجه به کمبود بودجه دستگاه‏ های دولتی برایاین مهم، از عهده انجام رسالت ارتقاء سطح آموزش با توجه به اهداف و چشم‏ اندازی کهبرای جامعه مهندسان کشور در نظر داشته است به‏ خوبی برآید.


رجبی افزود: در ادامه همین نگاه قصد داریم در راستای مسئولیت‏ های خود به سازمان‏دهی شرکت‏ های دانش‏ بنیان مهندسی بپردازیم؛ هم‏چنان‏ که با توجه به شرایط اقتصاد مقاومتی و بحران آب، آب وانرژی نیز از دیگر مباحثی است که بدان خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;