انفجار و مصدومیت در ساختمان مسکونی

به گزارش تاسیسات نیوز، بروز انفجار و آتش سوزی در قسمت پشت بام یک ساختمان مسکونی، منجر به مصدومیت شدید مرد جوان شد.


رخداد این حادثه ساعت 10:25 صبح امروز از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 78 و گروه امداد و نجات 2 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی، نردبان هیدرولیکی و تشک نجات را به شهرک مشیریه، خیابان سازمان آب اعزام کرد.


عزیز غلامی نسب معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: در قسمت پشت بام یک ساختمان مسکونی سه طبقه در یک اتاق حدودا 30 مترمربعی که مقداری لوازم مستعمل خانگی در آن قرار داشت، انفجار رخ داده و براثر این حادثه قسمتی از دیوار و پنجره های این اتاق تخریب شده و تکه های شیشه و سنگ بر روی سطح خیابان و یک دستگاه خودرو سواری ریزش کرده بود.


وی در ادامه گفت: این حادثه منجر به آتش سوزی در اتاق 30 مترمربعی و مصدومیت شدید یک مرد جوان حدودا ۱۹ ساله شده بود که نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار آتش سوزی شدند.


معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به تجهیزات فردی، خود را به قسمت پشت بام رساندند و مرد جوان که از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شدید شده بود را از محل حادثه خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.


غلامی نسب خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن، زبانه های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و پنجره ساختمان که هر لحظه امکان سقوط داشت را با استفاده از تجهیزات مخصوص به سطح زمین انتقال دادند.


گفتنی است؛ آتش نشانان پس از انتقال لوازم نیمه سوخته به خارج از اتاق، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;