امنیت ساخت و سازها در گرو تشدید نظارت نظام مهندسی

امنیت ساخت و سازها با نظارت بیشتر نظام مهندسی و با نیت عمران و آبادانی و رعایت اصول اخلاقی اجرایی می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در دیدار اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، افزود: در حوزه کاری این دستگاه،  امنیت در ساخت و سازها بسیار حائز اهمیت است و امنیت و استحکام می باید ادامه دار باشد تا مردم با خیال راحت زندگی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: امام علی(ع) عمران و آبادانی را از دل ها آغاز می کند و به فرزندشان می فرمایند آبادانی را از قلب خود آغاز کن و با ذکر و وصل شدن به خدا این مهم تحقق می یابد.
وی گفت: خدا فرمود نماز را برپای دار تا قلبت آباد شود و این نماز برپا داشتن با نماز خواندن بسیار متفاوت است.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مهندسان نیز در حوزه معماری و ساختمان می توانند به گونه ای کار و خدمت کنند که مردم بگویند اقامه کننده دین هستند، یعنی باید همه جانبه نگاه کنند و کارها را به درستی و استاندارد انجام دهند.
وی افزود: آن چیزی که مهندسان از استحکام و ساخت و ساز یاد گرفته اند، عین امانت است و امانت مردم باید به سفره آنها بازگردد تا شاهد ساختمان ها و بناهای خوب و محکم باشیم و برای این کار لازم است نظارت ها و دقت ها با جدیت دنبال شود.
آیت الله عابدینی بیان کرد: اگر خدمتی به مردم ارائه می دهیم که ممکن است مدتی برای آنها دردسر ایجاد کند، خوب است با مردم مشورت گردد و نظر آنها خواسته شود چون اگر آمادگی داشته باشند، مشکلاتی که برای آنها پیش می آید، قابل تحمل می شود؛ بنابراین مشارکت مردم مشکلات را حل می کند و تاب آوری را افزایش می دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;