اعلام خطرهای جدید رونمایی میشود

نمایشگاه ابوظبی از پیشگامان صنعت نمایشگاه نفت و گاز و مهم ترین تریبون مربوط به این صنعت در خاورمیانه است.

 

محصولات E2S، یکی از معتبرترین فناوری های اعلام خطر در بریتانیا است که می تواند مستقلا دیداری یا شنیداری باشد.

 

این محصولات چندین سال است که در نمایشگاه ها عرضه می شود. در نمایشگاه امسال در Pavilion بریتانیا، E2S دو برند جدید هشدار دهنده صوتی و نوری را تولید و اوایل سال 2015 معرفی کرد. تمرکزها روی مقیاس انفجار و امنیت اساسی باعث شد سیگنال های اعلام خطر برای تامین نیازهای چالش صنایع نفت و گاز، هم در دریا و هم در خشکی، بهبود پیدا کند.

 

نتیجه این اقدامات منجر به تولید سیستم اعلام خطر ضد انفجار فولادی و ضد زنگ STEX شد که عملکرد و مقاومت بسیار خوبی در برابر فرسایش و محیط های نامساعد دارد.

 

در نمایشگاه ابوظبی دستگاه سری D1x هم حضور دارد و NEC/CEC کلاس یک و دو با عملکرد دسته یک و محدوده 20&1 را ارائه می دهد.

 

واحدهای نوری در هفت رنگ، پلی کربنات UV پایدار، فیلتر قابل تعویض و آژیر خطر در دو نوع چراغ دار سنتی و تابشی متراکم در دسترس می باشند.

 

نصب سریع و تعمیر و نگهداری ساده شده، در عین زیبایی محصولات علاوه بر ساختار ابداعی جدید، این محصولات را در زمره پرفروش های بازار قرار داده است.

 

آژیر خطرهای شنیداری و سیگنال ترکیبی EZx و D2x که به تایید ATEX&IECEx ، CULs، UL کلاس یک و دو، دسته دو و محدوده 22&2 رسیده اند، در کنار مقیاس انفجار استاندارد صنایع و محصولات امنیتی IS-mini در نمایشگاه عرضه می شوند.

 

رئیس بخش فروش و بازاریابی Neal Porter و کارمندان دفتر این شرکت در لندن حاضر خواهند بود تا به سوالات پاسخ دهند و در مورد عرضه محصول جدید شامل دستگاه های فولادی و ضد زنگ تازه تولید شده صحبت کنند.


منبع: مجله حفاظت از حریق

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;