استقبال شورای شهر از پروژه ساختمان جدید نظام مهندسی اراک

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: ضرورت احداث ساختمانی متناسب با حجم خدمت‌رسانی سازمان نظام مهندسی در اراک احساس می شد.
استقبال شورای شهر از پروژه ساختمان جدید نظام مهندسی اراک

به گزارش تاسیسات نیوز، علی چگینی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی استان مرکزی با بالغ بر پنج هزار نفر عضو در حال فعالیت در حوزه ساخت و عمران دارد، ضرورت احداث ساختمانی متناسب با حجم خدمات‌رسانی این سازمان احساس می‌شد.
وی افزود: با اجرای پروژه ساختمان جدید نظام مهندسی اراک‌، این سازمان می‌تواند در شکلی کامل‌تر و تجمیع شده به ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف ساختمانی، تأسیسات و عمران بپردازد و با بهره‌برداری این ساختمان کاهش مسافت‌ها برای انجام امور اداری مرتبط با ساختمان را به همراه خواهد داشت.
عضو شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: با در نظر گرفتن این ساختمان فضای مناسبی برای مهندسان این سازمان در نظر گرفته خواهد شد تا نیروهای این سازمان آن گونه که در شأن آنها است بتوانند خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه دهند.
وی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم شورای اسلامی شهر اراک خدمات‌رسانی کامل به مردم در تمام ابعاد است. با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی یک نهاد خدمات‌رسان و عمومی است ارتباط بین شورای اسلامی شهر و سازمان نظام مهندسی نتایج پرباری را در حوزه خدمات شهروندی به همراه خواهد داشت.
چگینی افزود: ساخت و در نظر گرفتن چنین فضاهایی باعث تسهیل امکانات برای هم‌فکری و در نتیجه حل مشکلات شهر در حوزه‌های مختلفی چون، شهرسازی، عمران و ترافیک خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;