استفاده از خودروهاي چاه پيماي جديد نيمه هوشمند در بهره برداري نفت و گاز کارون

خودروهاي چاه پيماي جديد نيمه هوشمند ساخت داخل در شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون به کارگيري شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز مديرعامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون  گفت: اين خودروها به دو صورت دستي و هوشمند  قابل برنامه ريزي است و شتاب بالا ،  دقت در ارائه اطلاعات ،  ايمني بالا و صرفه جويي در وقت و نيروي انساني از جمله ويژگي هاي آن است.

مهندس دهان زاده  درباره تفاوت خودروهاي جديد با نمونه هاي پيشين گفت:  نمونه هاي قبلي  با  خودروهاي کشنده  جابه جا مي شد که با توجه به پراکندگي تاسيسات شرکت در حوزه اي به  وسعت 15 هزار کيلومتر مربع ، نقل و انتقال همواره با  مشکل مواجه و  کارکردن با آن به صورت دستي بود و  در سرما  و  گرما  نيز اپراتورها  ناچار  بودند  در شرايط نامساعد کار کنند.

وي افزود: در نمونه هاي جديد تمامي تجهيزات در يک کاميون جاسازي شده  و  جابجايي آن به آساني انجام مي شود و علاوه بر آن اطلاعات در قالب نيمه هوشمند در حافظه ذخيره مي شود.

مديرعامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون گفت: اين تجهيز قابليت ارتقا به تمام هوشمند را دارد و خودرو داراي کابين با تهويه مناسب بوده و کار با آن براي اپراتورها آسان تر است.

مهندس دهان زاده افزود: اين شرکت هم اکنون 8 دستگاه خودروي  چاه پيماي  جديد در اختيار دارد که به منظور کسب آگاهي از وضع چاه ها با نصب دستگاه هاي اندازه گيري روي اين خودروها ،  فشار و دماي چاه مشخص  و براي برنامه ريزي تعمير و يا توليد از چاه در اختيار مهندسي  بهره برداري  قرار مي گيرد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;