ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب قطعی شد

وزیر نیرو با اعلام اینکه یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی انجام می شود گفت: سازمان خصوصی سازی برای واگذاری این شرکت ها به این نتیجه رسید که ابتدا کار ادغام شرکت های شهری و روستایی انجام شود تا بتوان مراحل واگذاری آن را طی کرد.

 

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  به نقل از مهر، مجید نامجو گفت: بحث يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي در حال انجام است و بزودي در هر استان يک شركت آب و فاضلاب شهري و روستايي تشکیل می شود.

وزير نيرو اظهار داشت: سازمان خصوصي سازي و هيئت واگذاري براساس اينكه شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي هر دو جزو گروه دو بوده و بايد واگذار شوند در چندين نشست بحث و بررسي كرد و به اين جمع بندي رسيد كه در مرحله نخست بايد اين شركت ها يكپارچه سازي شوند.

وي ادامه داد: بر این اساس، به جاي اينكه در هر استان يک شركت آب و فاضلاب روستايي و يک شركت آب و فاضلاب شهري وجود داشته باشد باید يک شركت آب و فاضلاب شهري و روستايي داشته باشيم كه ماهيت غيردولتي داشته باشند.

نامجو افزود: اكنون تمام مسائل قانوني ایجاد یک شرکت واحد انجام شده و تغيير اساسنامه ها صورت گرفته است ضمن اینکه مجوزهايي كه بايد از دولت مي گرفتيم اخذ و احكام نيز صادر شده است و مي توان گفت كه بحث يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي در حال انجام است و بزودي در هر استان يک شركت آب و فاضلاب شهري و روستايي آن استان را خواهيم داشت.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;