اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان برای بازسازی خطوط انتقال گاز

مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: در سال جاری برای تعمیر خطوط لوله انتقال گاز 300 میلیارد تومان همچنین برای بازسازی ٨٥ توربوکمپرسور حدود ١٥٠میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز رضا الماسی ، با بیان این مطلب گفت: در سال گذشته از ٢٣٠ توربو کمپرسور موجود در شبکه انتقال گاز کشور، ٧٨ مورد تعمیر شد و برای امسال نیز تعمیر ٨٥ توربوکمپرسور با اعتبار ١٥٠میلیارد تومان برنامه ریزی شده است.

وی تعمیرات خطوط لوله را بخش دیگری از برنامه امسال شرکت انتقال گاز خواند و گفت: برای این مهم نیز ٣٠٠ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

شبکه انتقال گاز کشور آمادگی افزایش ظرفیت سالانه ١٠ تا ٢٠ میلیارد مترمکعب گاز را دارد.

الماسی در خصوص هیجدهمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی گفت: هدف از برگزاری چنین نمایشگاهها در کشورمعرفی توانمندیهای شرکت های داخلی و خارجی است.

وی اظهار داشت: علیرغم تحریم کشورهای بیگانه کشور ما در عرصه انتقال گاز موفقیت های بزرگی را کسب کرده است در این اکثر شرکت های فعال در این عرصه در نمایشگاه شرکت می کنند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز خاطرنشان کرد: همچنین شرکت های خارجی که با این شرکت قرارداد همکاری دارند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی یادآورشد: در صادرات گاز تا به امروز مشکلی خاصی نداریم و تمام قراردادهای این شرکت 25 تا 30 سال است و این قراردادها به نحوی است که اگر هر کشور به تعهدات خود عمل نکند باید خسارت را مبنی بر مبلغی که در قرارداد ذکر شده پرداخت نماید.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;