احمد خرم؛ گزینه‌ای صحیح یا اشتباه دومینووار وزیر راه

امضا کنندگان چک مفقودی 15 میلیارد تومانی در آستانه تکیه بر جایگاه ریاست نظام مهندسی ساختمان!

مهر ماه سال گذشته بود که سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفته بود: بر اساس اطلاعات واصله دو نفر از اعضای هیأت مدیره سازمان به همراه خزانه دار، از حساب متعلق به نظام مهندسی تهران، چکی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان را صادر کرده است، البته دستگاه امنیتی و انتظامی، متخلفان را دستگیر کرده و خزانه دار در حبس به سر می برد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، وی گفته بود: در شرایط کنونی مشخص نیست، که چک با چه هدفی کشیده شده، اما تخلف مالی در این رابطه کاملا مشهود است.
حال پس از تایید صلاحیت دو عضو هیئت مدیره تهران یعنی احمد خرم و بهمن مومنی مقدم توسط عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی برای ورود به عرصه انتخابات نظام مهندسی ساختمان و عدم تایید بسیاری از صاحبان صلاحیت ، این دو پس از عبور از انتخابات هیئت عمومی نظام مهندسی ساختمان به حلقه ۳۲ نفره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان رسیده و پس از آن در انتخابات هیئت رئیسه شورای مرکزی رای اول (۲۴ رای) و سوم (۱۹ رای) برای ریاست این سازمان را بدست آورده اند!!
کشور ما بخاطر تهدید بلایای طبیعی به خصوص زلزله نیازمند توسعه فعالیت های نظام مهندسی ساختمان در ساخت و ساز ها ست این روزها سازمان نظام مهندسی ساختمانش پس از دو دوره ترکان (دوره ششم )و رجبی (دوره هفتم) از روزهای اوج و تشخیص اولویت و ماموریت اصلی قانون نظام مهندسی و کنترل ساحتمان مصوب سال ۱۳۷۶ مجلس شورای اسلامی ، دوری از صدور خدمات فنی مهندسی به خارج کشور / اشتغال و معیشت مهندسان، اصلاح قانون نظام مهندسی و آئین نامه اجرایی آن ، ترویج اجرای مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز اصولی مهندسی در افکار عمومی ، توسعه معماری اسلامی ایرانی و …….فاصله گرفته است ،منتظر ورود پیرمردی است که به آرامی به دلیل بیماری سخن می گوید و در ۷۰ سالگی قرار است مشکل بیکاری حدود چهار صد هزار مهندس عضو نظام مهندسی ساختمان را در ۷ رشته تخصصی مهندسی سر و سامان دهد.!!!
جالب اینجاست که هنوز آن پول های میلیاردی تهران در دوره مدیریت کاندیداهای اصلی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان هم پیدا نشده و گزارش دقیقی از این سازمان به مهندسان عضو داده نشده است .
متاسفانه جامعه مهندسی ساختمان هنوز از دوران مدیریت عباس آخوندی بر وزارت راه و شهرسازی و دخالت های وی در انتخابات نظام مهندسی ساختمان رنج می برد . این رنج به نظر می رسد با نشستن احمد خرم بر ریاست شورای مرکزی ساختمان افزوده خواهد شد .
باید دید وزیر راه و شهرسازی که باید از میان احمد خرم، بهمن مومنی مقدم و عباس وثیق نیا چه گزینه ای را به رئیس جمهور جهت ریاست نظام مهندسی ساختمان معرفی می کند .
منبع کارگر آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مهدی می گوید

    درود بر شما
    جناب اقای خرم از فعالان و دلسوزان این مرز و بوم هستند و البته که در این قحطی رجال حذف همچین مهره هایی تیشه بر ریشه خود زدن خواهد بود
    لطفا در مورد مطالبی که ارسال میکنید دقت کنید
    اینکه یه رسانه اول باشه همیشه خوب نیست لطفا صادق باشید حتی اگر از دور مادیات جا موندید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;