ابداع سیستم سرمایشی جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، یک سیستم سرمایش جدید که به طور غیر معمول از R134a استفاده می کند هزاران پوند در ماه در هزینه انرژی صرفه جویی می کند. 




پیست های یخی انگلیسی نوعی رنسانس را تجربه می کنند که منجر به افزایش تعداد پیست های یخ موقت می شود؛ ویژگی که در این کریسمس در بسیاری از مراکز شهر دیده شد و سبب تشویق به سرمایه گذاری در بازسازی پیست های دایمی گردید.

 

 

 

انرژی لازم برای ایجاد و نگهداری پد یخ یکی از مهم ترین عناصر در هزینه های اجرایی پیست یخ است. یک نوآوری جدید که توسط پیمانکار تبرید G&O به کمک بیتزر انگلستان طراحی شده می تواند هزینه های اجرایی انرژی سرمایش را در مقایسه با روش های معمول تبرید به نصف کاهش دهد.

 

جیمز اودن – مدیر تبرید G&O – با تجربه سال ها بازی در اسکی روی یخ از این نیاز مهم پیست ها آگاه شده و با این دانش از ورزش همراه با زمینه موجود در طراحی و مهندسی تبرید، یک روش با راندمان بالا برای تبرید برای پیست های یخ ابداع کرده است که به مقرون به صرفه شدن پیست های فعال کمک شایانی می کند.

 

 

 

واحد تبرید جدید شرکت بر اساس کمپرسورهای CSVH بیتزر پایه ریزی و برای تحویل سرمایش مطمئن و کاهش قابل توجه هزینه ها طراحی شده است.

 

 

 

اینالزامات دوگانه – راندمان و اطمینان- برای پیست های یخ حیاتی هستند. پک ها باید 365 روز سال کار کنند. یک خرابی در سیستم تبرید می تواند برای کسب درآمد فاجعه بار باشد؛ چون روزها وقت برای ساخت مجدد یخ ها لازم است. همچین مسابقات روزشی لغو دسترسی عموم هم غیر ممکن می شود.





به همین دلیل شرکت کمپرسورهای بیتزر را برای قلب روش جدید خود برای طراحی پک کمپرسور انتخاب کرد.

 

 

CSVH یک افزونه نسبتا جدید برای محصولات بیتزر و یک کمپرسور اسکرو قوی، مطمئن و با راندمان بالاست. کلید راندمان آن هم اینورتر مکمل است که به دقت سرعت موتور را همراه با تقاضای سرمایش کنترل می کند. این مساله همراه با اطمینان سری های CSH به ما این اطمینان را می دهد که این می تواند راندمان و اطمینان لازم را بدهد.

 

 

 

علاوه بر اینورتر فرکانس، کمپرسور در یک بسته سنسورهای کنترل و حفاظت آن بورد، ولوهای مغناطیسی برای تنظیم و تزریق مبرد دارد.

 

 

 

انتخاب کمپرسور یک تصمیم مهم برای G&O بود چرا که اولین بار بود که نیمه هرمتیک بیتزر برای کاربردهای پیست یخ استفاده می شد.

 

 

 

این کمپرسورها با R134a کار می کنند که به طور معمول برای کاربردهای دمای متوسط مثل تهویه مطبوع تجاری است. با این وجود پوشش عملکرد بسیار وسیع است و مشخص شده است که آنها می توانند تا 17- درجه سانتیگراد با فشار مکش 0.5 بار هم کار کنند.

 

 

 

یک پروژه تعویض پک که در میلتون کینز توسط G&O انجام شده صورت حساب انرژی 11000 پوندی را تا 4000-5000 پوند در ماه کاهش داده است. پروژه های بعدی میانگین صرفه جویی بین 45-50% خواهند داشت.

 

 

 

پس از این موفقیت شرکت 10 پک برای استفاده در پیست های انگلستان تولید کرده است. علاوه بر میلتون کنز آن ها در همل همپستد، سیندون و کرادیف هم نصب شده اند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;