آگهی شماره 1 : دعوت از نامزدها

بسمه تعالی


آگهی دعوت از نامزدهای عضویت در هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران


نظر به اینکه هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مقرر نموده هشتمین دوره انتخابات را در محل هایی که متعاقباً اعلام می شود برگزار نماید، لذا بدینوسیله از کلیه داوطلبان حائز شرایط نامزدی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر مهندسی در یکی از رشته های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده 11 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده 59 اصلاحیه آئین نامه اجرایی(مصوب اسفند 94) می باشند و علاقه مند به عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران هستند، دعوت می شود با در دست داشتن مدارک زیر از تاریخ 06/04/1397 لغایت 21/04/1397 به محل هیات اجرایی انتخابات واقع در شهرک قدس(غرب)، بلوار خوردین، بالاتر از دادمان، کوچه توحید دوم، پلاک 4 و شماره تماس: 88584314 و 88361054 مراجعه و ثبت نام نمایند.


اصل و تصویر مصدق پروانه معتبر اشتغال به کار مهندسی در رشته مورد تقاضا.


گواهی عضویت معتبر از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران.


اصل و تصویر مصدق مدارک تحصیلی در رشته اصلی (مبنای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی).


اصل و تصویر مصدق تمام صفحات شناسنامه.


اصل و تصویر مصدق کارت ملی.


چهار قطعه عکس 4*3.


تصویر مصدق نامه استعفا و برگ پذیرش آن برای بازرسان، اعضای شورای انتظامی و کارکنان سازمان استان اعم از دفتر مرکزی یا دفاتر نمایندگی تحت هر عنوان و سایر کارکنان مشمول جدول مندرج در سایت هیات اجرایی انتخابات.


گواهی عدم سوء پیشینه کیفری.


گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر از آزمایشگاههای مورد تایید هیات اجرایی و دستگاه نظارت استان. (با اخد معرفی نامه از هیات اجرائی).


بدیهی است، مدت فوق به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد و به درخواست های ناقص یا درخواست هایی که پس از اتمام مدت مذکور و درخواست هایی که نامزد عضویت در هیات مدیره دارای شرایط لازم یا مدرک تحصیلی در رشته مرتبط باشد، ترتیب اثر داده نمی شود و ثبت نام فقط از اعضایی صورت خواهد گرفت که دارای مدرک تحصیلی در رشته های اصلی ساختمان بوده و حائز شرایط باشند.


داوطلبان می توانند برای دریافت فرم های ثبت نام به درگاه اینترنتی هیات اجرایی انتخابات به آدرس : 8th-entekhab.ir یا محل هیات اجرایی انتخابات مراجعه و جهت تصدیق تصایر مدارک خواسته شده ازطریق دفاتر اسناد رسمی اقدام نمایند.


هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;